پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۱۹
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: بیشترین درخواست مراجعان حوزه زنان استانداری کرمان مربوط به تسهیلات اشتغال است.

شعار سال : فاطمه‌السادات حسینی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمان اظهار داشت: بیشترین مراجعات حوزه زنان استانداری کرمان مربوط به اشتغال و تسهیلات است.

وی بیان داشت: عد‌ه‌ای زنان بدسرپرست یا بی‌سرپرست که به ما مراجعه دارند، زیرپوشش هیچ نهاد حمایتی از جمله بهزیستی و کمیته امداد نیستند و برای حفظ زندگی خود درخواست تسهیلات اشتغال‌زایی دارند.

حسینی افزود: حجم بالایی از متقاضیان تسهیلات کسب و کار خانگی و ازدواج خانم‌ها هستند، اما بعضا افرادی که ما معرفی می‌‌کنیم با پروسه‌ای طولانی مواجه می‌شوند که انگیزه کار را از آنها می‌گیرد.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و روشنگری در زمینه ضوابط کار باید صورت گیرد تا در حین اجرا با مشکل مواجه نشویم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: کوتاهی در عملیاتی شدن مصوبات مشکل‌ساز است و سبب از بین رفتن انگیزه کار می‌شود.

حسینی پیشنهاد داد تا در صورت لزوم تیمی برای پیگیری عملیاتی شدن مصوبات کارگروه اشتغال تشکیل شود و بیان داشت: اجرای مصوبات کارگروه اشتغال کمکی به اقتصاد و در نتیجه کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر : 12 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب: 13940812001088 www. farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین