پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۲۲۰۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸
این هدست سینمایی در واقع عینک هوشمندی است که از دو نمایشگر OLED استفاده می‌کند و با قرار گرفتن روی چشم کاربر حضور در سینما را برای او شبیه‌سازی می‌کند.

شعارسال: این هدست سینمایی در واقع عینک هوشمندی است که از دو نمایشگر OLED استفاده می‌کند و با قرار گرفتن روی چشم کاربر حضور در سینما را برای او شبیه‌سازی می‌کند.

شرکت TCL در IFA امسال با تعدادی نمونه اولیه از دستگاه‌های خود ظاهر شده و امیدوار است با توسعه آن‌ها بتواند روند تولید محصولات خود را در آینده تغییر دهد. یکی از این دستگاه‌ها wearable display concept است که شباهت زیادی به هدست سینمایی شخصی دارد.

به گزارش ایتنا از تابناک، این هدست سینمایی در واقع عینک هوشمندی است که از دو نمایشگر OLED استفاده می‌کند و با قرار گرفتن روی چشم کاربر حضور در سینما را برای او شبیه‌سازی می‌کند. بر خلاف محصولات Avegant ،Royole و سونی، TCL این تکنولوژی را در یک جفت عینک آفتابی با فیلتر پلاریزه عرضه کرده است. صدا از اسپیکرهای تعبیه شده در دسته‌های عینک بیرون می‌آید و هدست با USB-C به یک گوشی سازگار TCL متصل می‌شود.

به خاطر ابعاد مناسب و نسبتا باریک این دستگاه، کاربری آن به محیط خانه محدود نمی‌شود و کاربر می‌تواند آن را به صورت روزمره و در قطار یا اتوبوس هم مورد استفاده قرار دهد. دو نمایشگر تعبیه شده در این عینک برای اینکه تجربه راحت و مناسبی برای کاربر به همراه داشته باشند به اندازه کافی مات طراحی شده‌اند اما حاشیه‌های آن‌ها نیمه شفاف است و به کاربر این امکان را می‌دهد تا همزمان به محیط اطراف هم توجه کند.

TCL در غرفه خود نمونه اولیه‌ای از یک گوشی تاشو را هم به نمایش گذاشته که تا سال 2020 معرفی می‌شود. این گوشی 7.2 اینچی نمایشگر ثانویه در پنل خارجی خود ندارد اما با باز کردن کامل آن با یک نمایشگر 1536×2048 پیکسلی امولد رو به رو خواهید شد. TCL اعلام کرده که دستگاه در مقابل خم شدن تا 200 هزار بار مقاوم است.

هنوز دقیقا مشخص نیست که این محصولات TCL چه زمانی معرفی و عرضه خواهند شد و این شرکت اعلام کرده که همچنان در حال بررسی راه‌هایی برای استفاده و نگهداری بهینه از نمایشگرهای تاشو است و مثلا استفاده از ساختار مربعی به جای ساختار مستطیلی هم در دست بررسی قرار دارد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری ایتنا ، تاریخ انتشار:17  شهریور 1398 ، کدخبر: 58055،www.itna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۱
0
2
برای همینکه سینماها خلوت شدن تمامی امکانات برای دیدن فیلم تو خونه مهیا هست و متاسفانه سینماها دارن تعطیل و کم رونق میشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
1
این خیلی بده که سینماها کم رونق بشن ، ضربه میزنه به هنر سینما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۹
0
0
چه سیستمی داره این گوشی ها حتی دیدن عکسشون هم آدمو به وجد میاره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین