پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۶۱۲۳۳
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
شرکت آمریکایی ووزیکس در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2018، از عینک هوشمند خود رونمایی کرد.

شعارسال: آمازون الکسا را می‌توان در بازه‌ی وسیعی از انواع لوازم الکترونیکی جای داد. از جمله‌ی این لوازم، اسپیکرها، خودروها، گوشی‌ها، ساعت‌ها، روبات‌ها و یخچال‌ها هستند. حالا در آستانه‌ی نمایشگاه CES 2018 عینک هوشمند را نیز باید به این فهرست اضافه کرد.

ووزیکس (Vuzix)، شرکتی که سال‌ها است انواع عینک‌ هوشمند در سطح گوگل گلس تولید می‌کند، جدیدترین نسخه‌ی عینک‌ هوشمند خود را طی روزهای آینده در لاس وگاس رونمایی خواهد کرد. این عینک به دستیار صوتی الکسا مجهز است. این موضوع را پل تراورس، مدیر اجرایی ووزیکس در مصاحبه‌ با بلومبرگ تأیید کرده است.

آمازون اخیرا استفاده از الکسا در ساعت‌ها و هدفون‌ها را بسیار ساده‌تر کرده است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت در آینده شاهد محصولات مجهز به الکسای بیشتری باشیم. Vuzix Blade نمونه‌ای از این محصولات است که به‌زودی معرفی خواهد شد.

ووزیکس بلید محصولی مشابه عینک‌ آفتابی است که اطلاعات مهم گوشی شما را در لنزهای خود بازتاب می‌دهد. این عینک به دوربین داخلی، میکروفن و تاچ‌پد نیز مجهز است. همچنین می‌توانید به کمک این عینک به تماس‌های تلفنی خود پاسخ دهید. ووزیکس بلید با گوشی‌های آیفون و اندروید سازگار است و اعلان‌های این گوشی‌ها را مقابل چشم شما به تصویر می‌کشد. این عینک با لنزهای طبی نیز سازگار است.

فعلا جزئیات بیشتری در خصوص این محصول منتشر نشده است؛ اما به‌زودی در نمایشگاه CES 2018 شاهد رونمایی از اولین عینک هوشمند مجهز به الکسا به نام Vuzix Blade خواهید بود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت زومیت، تاریخ انتشار: 16 دی 1396، کدخبر: 266718: www.zoomit.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین