پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۵۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: بسیاری از مدارس استان استانداردهای فضای آموزشی را ندارند در حالی نیاز ما به فضای آموزشی هر سال رشد می یابد.

شعارسال: مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: بسیاری از مدارس استان استانداردهای فضای آموزشی را ندارند در حالی نیاز ما به فضای آموزشی هر سال رشد می یابد.

عسگری نیکزاد درباره مدارس تخریبی گفت:مدارسی که ۳۰ سال قدمت دارند جزو مدارس تخریبی محسوب می شوند اما وضعیت فرسودگی به گونه ای نیست که سر دانش آموزان آوار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به رشد شمار دانش آموزان گفت: امسال تعداد دانش آموزان هزار و ۵۰۰ نفر بیشتر شده است و هر سال به فضای آموزشی بیشتری نیاز داریم.

نیکزاد با اظهار اینکه بخشی از مدارس ما در مدارس غیرانتفاعی است گفت: با توجه به تعریف و ابلاغ استانداردهای جدید فضای آموزشی بسیاری از مدارس موفق به دریافت تاییدیه نشدند از اینرو نیاز ما به مدارس بسیار بالا رفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندارن با بیان اینکه رتبه اول تجارب برتر مدیران، رتبه اول جشنواره نوآوری آموزشی دبیران متوسطه اول از جمله موفقیت های کسب شده است افزود: تشکیل سمن ها برای اجتماعی شدن دانش آموزان از جمله تلاش ها است.

وی اظهار داشت: تاکنون ۱۲۰ هزار دانش آموز استان در قالب سمن ها ساماندهی شده است زیرا آموزش و پرورش قالب تربیتی و فرهنگی دارد و دانش آموزان در قالب سمن ها می توانند به آموزش خانواده و جامعه بپردازند.

535 هزار دانش آموز مازندران در چهار هزار و 492 مدرسه مشغول تحصیل هستند.


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار2 مهر 98 ، کد خبر :4727111 ،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین