پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۰۱۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۵
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به وارد آمدن خسارت به 142 مدرسه در سیل اخیر در استان گفت: سیل ۱۷ میلیارد تومان به مدرسه‌های استان خسارت وارد کرد.وی اظهار کرد: همان طور که امنیت در جامعه همگانی است و همه باید دخیل باشند، آموزش و پرورش نیز باید همگانی باشد و همه در آن دخیل باشند.
شعار سال : مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به وارد آمدن خسارت به 142 مدرسه در سیل اخیر در استان گفت: سیل ۱۷ میلیارد تومان به مدرسه‌های استان خسارت وارد کرد.

 عسگری نیکزاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری که در سالن کنفرانس آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه  سیستم آموزش و پرورش مشارکتی است، اظهار کرد: همان طور که امنیت در جامعه همگانی است و همه باید دخیل باشند، آموزش و پرورش نیز باید همگانی باشد و همه در آن دخیل باشند.
وی با اشاره به اینکه اجرای ماده ۱۷ و ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش‌وپرورش به تأمین فضای آموزشی کمک خواهد کرد، افزود: ۳۳ درصد مدارس مازندران تخریبی و درصدی نیاز به بازسازی و مقاوم‌سازی دارند و بیشتر مدارس به دلیل بالارفتن سن ساختمان باید ایمن‌سازی شود.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: در اجرای ماده ۱۳ شورا با مساعدت اعضای شورای آموزش و پرورش نتایج خوبی برای اداره آموزش و پرورش داشته است.
نیکزاد خاطرنشان کرد: ۱۴۲ مدرسه در استان در سیل اخیر خسارت دیده است و تمام تیم اداری و آموزش و دانش‌آموزان کارگری وارد مدرسه شدند و تمامی کلاس‌ها را تمیز کردند و تنها هفت کلاس قابل بازیایی نبود.
وی گفت: اما با محاسبه کارشناسان و طبق برآورد آموزش و پرورش خسارت وارده به مدارس بیش از ۱۷ میلیارد تومان است.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود: مسیر سیلابی خاکی‌رسی است و بعد از سیل هر چه به جلوتر می‌رویم خسارت بیشتر می‌شود و سرویس‌های بهداشتی و موزائیک‌ها نیز دچار خسارت جدی شدند.
این مسؤول تصریح کرد: موسسان مدارس غیردولتی ۳۰۰ میلیون تومان برای جبران خسارت سیل اخیر در اختیار آموزش و پرورش مازندران گذاشتند.
نیکزاد با بیان اینکه آموزش و پرورش تاکید کرد: در محاسبات سیل خسارت مدارس مازندران دیده نشدند همانطور که مازندران در سیل دیده نشد.                                                                  
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:2 اردیبهشت1398،کدخبر: 13980202000793،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین