پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۴۹۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
استاندار مازندران با بیان اینکه ۱۳۴ مکان برای ساخت اسکله تفریحی و گردشگری در استان جانمایی شده گفت:۱۲۲ سرمایه گذار برای ساخت اعلام آمادگی کرده اند.

شعارسال: احمد حسین زادگان صبح یکشنبه در حاشیه جلسه بررسی وضعیت ایجاد اسکله های تفریحی و گردشگری با بیان اینکه ۱۴۳ مکان برای ایجاد اسکله تفریحی و گردشگری تعیین شده بود، گفت:پس از بررسی توسط دستگاه های اجرایی استان جانمایی ۱۳۴ اسکله به تفکیک شهرستان ها رامسر، تنکابن، جویبار، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، بابلسر، فریدونکنار، میاندورود، بهشهر و محمودآباد تایید و تصویب شد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه این جلسه برای تسهیل در صدور مجوز اسکله های گردشگری دریایی بر اساس ماده ۱۰۰ برنامه ششم توسعه برگزار شد، ادامه داد:جهت حذف بروکراسی زاید و تسهیل سرمایه گذاری کلیه مجوز ها برای این نقاط توسط دستگاه های اجرایی متولی صادر و سرمایه گذار فقط به دو سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان بنادر مراجعه می کند.

به گفته وی، این مجوز ها بی نام و به لحاظ سازه و موقعیت مکانی صادر و پس از تصویب اهلیت سرمایه گذار توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری طبق قانون واگذار می شود.

حسین زادگان با بیان اینکه اسکله های گردشگری ارتباط مردم با دریا را تسهیل و موجب رونق گردشگری دریایی می شود، افزود: فرصت های اقتصادی زیادی از قبیل صنایع دستی ،حمل و نقل، شیلات و ... برای مردم استان از طریق ایجاد اسکله ها فراهم می شود.

وی همچنین به عدم استفاده از ظرفیت گردشگری رودخانه ها و آبندان در استان مازندران اشاره کرد و گفت: بسیاری از رودخانه ها و آبندان های استان از نظر جذابیت با نمونه های مشابه در کشورهای توریستی برابری می کند که مغفول مانده است.

استاندار مازندران ادامه داد:این کارگروه ظرفیت رودخانه ها و آبندان های استان را بررسی و جهت ایجاد پروژه های گردشگری معرفی کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲۲سرمایه گذار برای ساخت اسکله اعلام آمادگی کرده اند، تصریح کرد: دولت تدبیر و امید اعتباری بالغ بر ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان جهت ساماندهی و استفاده گردشگری و آب بندان ها تعیین کرده است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:31شهریور1398 ، کدخبر: 901278: www.borna.news


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
0
0
بسیاری از رودخانه ها و آبندان های استان از نظر جذابیت با نمونه های مشابه در کشورهای توریستی برابری می کند که مغفول مانده است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین