پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۲۳۵۲۵۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۵۸
مدیرعامل یکی از شرکت های تولید ماشین آلات پت(بطری های یکبار مصرف) گفت :اکنون علاوه بر تامین نیاز داخلی، صادرات این ماشین ها به کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و عراق آغاز شده است.

شعارسال: مدبری، مدیر عامل شرکت پارت پت در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست با اشاره به اینکه نمایشگاه ایران پلاست در منطقه بزرگترین رویداد صنعت پلاستیک به شمار می رود، ادامه داد: سعی کردیم به جز ایران، بازار کشورهای اطراف را نیز پوشش داده و بتوانیم از آنها برای همکاری دعوت کنیم.

وی کیفیت ، قیمت و نوع محصولات ایرانی را قابل رقابت با نمونه های اروپایی دانست و افزود: در این نمایشگاه دو قرارداد با ارمنستان و سه قرارداد با عراق امضا شده که در مجموع ارزشی معادل 800 میلون تومان دارد.

مدبری تاکید کرد: با پاکستان نیز مذاکراتی انجام شده و تنها بر سر پرداخت اختلاف داریم. همچنین مذاکراتی نیز با ترکمنستان و قزاقستان داشته ایم.

به گفته مدیر عامل شرکت پارت پت، تقریبا در نمایشگاه 10 تا 15 درصد قراردادهای داخی امضا می شود و مابقی مذاکرات نیز بعد از نمایشگاه به قرارداد می رسد.

وی ادامه داد: قرارداد 10 تا 12 دستگاه برای فروش داخلی قطعیت پیدا کرده که ارزشی 1.5 میلیارد تومانی دارد

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 3مهر1398 ، کدخبر: 902901: www.borna.news


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین