پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۶۱۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱
کارگر اخراجی کارخانه نیشکر هفت‌تپه گفت: با توجه به اینکه اخیرا ۲۰ کارگر این کارخانه اخراج شده اند، چندروزی است اعتراضات کارگری این کارخانه از سر گرفته شده است.

شعار سال: کارگر اخراجی کارخانه نیشکر هفت تپه در خصوص آخرین وضعیت کارگران این کارخانه گفت: اخیرا ۲۰ کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه به بهانه پایان قراردادکاری، از سوی مدیریت این مجموعه اخراج شده اند.

این کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه افزود: ناگفته نماند که قرارداد این افراد ۳۱ شهریورماه به پایان رسیده، اما دلیل اصلی قطع همکاری، این مسئله نبوده و به دلیل حواشی اعتراضات سال گذشته، این اخراج صورت گرفته چرا که در ماه‌های اخیر این ۲۰ کارگر بدون هیچ حاشیه‌ای مشغول کار بودند.

وی اظهار کرد: با توجه به ایجاد این جوسازی‌ها در هفت تپه، چند روزی می‌شود که کارگران بخش‌های تجهیزات و کارخانه در واحد صنعتی هفت تپه دست به اعتراضات گسترده زدند. البته قرار است کارگران بخش کشاورزی نیز به این جمع اضافه شوند و علیه این اخراج‌ها اعتراض کنند.

//تداوم اخراج کارگران کارخانه نیشکر هفت‌تپه / اعتراضات کارگری از سر گرفته شد

این کارگر اخراجی کارخانه نیشکر هفت تپه با بیان اینکه امید اسدبیگی، مدیرعامل کارخانه اهلیت ندارد، تاکید کرد: تمامی کارگران کارخانه بر این مسئله اتفاق نظر دارند که حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه در هفت تپه حضور پیدا کند تا به حل مشکل خصوصی سازی این کارخانه و پرونده سازی ها، اخراج‌ها و اهانت‌ها به کارگران و مردم منطقه بپردازد و پای صحبت‌های این کارگران بنشیند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاري دانشجو ، تاریخ انتشار 6 مهر 98، کد خبر: 794082، www.snn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
0
0
به نظرم خوبه که اعتراض ها صورت میگیره چون اعتراض و تجمع مسالمت آمیز جزو حقوق شهروندی محسوب میشه و می توانه حداقل خواسته ها رو به گوش مسئولین برسونه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین