پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۷۲۸۶۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۱
برخی رسانه‌های معاند خارجی به انتشار اخباری مبنی بر شکنجه کارگر بازداشت شده در اعتراض نیشکر هفت تپه خبر داده بودند که مسئولان مربوطه این ادعای رسانه‌های معاند را رد کردند.

شعار سال: برخی رسانه‌های معاند خارجی با انتشار اخباری مبنی بر شکنجه اسماعیل بخشی یکی از معترضان جریان کارگری هفت هفت تپه از وخامت حال وی خبر دادند.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان ضمن رد این خبر و تایید سلامت حال کارگر بازداشت شده نیشکر هفت‌تپه اظهار داشت: این فرد نه تنها شکنجه نشده بلکه مورد ضرب و جرح واقع نشده و برای تکمیل تحقیقات در اختیار دستگاه مربوطه بوده و بعد از تحقیقات از وی گزارشات لازم اطلاع‌رسانی می‌شود.

صادق جعفری چگینی رئیس دادگستری شهرستان شوش نیز در این باره گفت: شایعات منتشر شده در فضای مجازی صحت ندارند و متهم در صحت و سلامت کامل به سر می‌برد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 9 آذر 97، کد مطلب: 6746513، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین