پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 29
کد خبر: ۲۳۶۴۱۳
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۴
حسین رواسی رئیس اتحادیه صنف طباخان تهران با تاکید بر نگرانی از وضعیت صنف متبوع خود اظهار داشت: و همه چالش های موجود نیز ناشی از عدم مدیریت و بی توجهی به مشکلاتی است که در این حوزه گریبان بسیاری از صنوف را گرفته است.
شعار سال:رئیس اتحادیه صنف طباخان تهران با تاکید بر نگرانی  از وضعیت صنف متبوع خود اظهار داشت:  و همه چالش های موجود نیز ناشی از عدم مدیریت و بی توجهی به مشکلاتی  است که در این حوزه گریبان بسیاری از صنوف را گرفته است. حسین رواسی رئیس اتحادیه صنف طباخان تهران گفت: واردات لاشه گوشفند به […]

رئیس اتحادیه صنف طباخان تهران با تاکید بر نگرانی  از وضعیت صنف متبوع خود اظهار داشت:  و همه چالش های موجود نیز ناشی از عدم مدیریت و بی توجهی به مشکلاتی  است که در این حوزه گریبان بسیاری از صنوف را گرفته است.

حسین رواسی رئیس اتحادیه صنف طباخان تهران گفت: واردات لاشه گوشفند به تنهایی از رونق بیش از ۴۰ شغل جلوگیری می کند، ۴۰ شغلی که می تواند باعث اشتغالزایی انبوهی از افرادی شود که زندگی شان از رونق و روزی افتاده و به کارهای خدماتی و نوعی فعالیتهای کذایی مشغول شده اند.

او با تاکید بر اینکه ما گوش شنوایی برای رهایی از مشکلاتمان می خواهیم بیان کرد: اگر گوسفند زنده وارد شود تمام اعضاء آن مورد استفاده قرار می  گیرد که قطعاً ارزان تر از لاشه نیز تمام خواهد شد، اما چه افسوس که این مشکل را هزاران بار در همه محافل به همه زبانها گفته ایم؛ اما گوش شنوایی نیافته ایم .

رواسی در ادامه افزود: سازمان حمایت از مصرف کننده از سال ۹۵ با تشکیل جلسه ای در خصوص کالاهای رقابتی از اتحادیه خواست تا در نرخ دهی به اعضاء دخالت نکند تا اعضاء در فضایی رقابتی کار کنند، هر چه آن زمان  اعتراض کردیم، گوش ندادند؛ اما همین عامل باعث شد  ۱۵ روز پس از اعلام این قضیه  شاهد افزایش حدود ۲۰ درصدی این کالا باشیم.

وی افزود: متاسفانه رویه افزایش قیمت ادامه داشته و هر از گاهی اتفاق می افتد، تا آنجا که اکنون عضو این اتحادیه هر دست کله و پاچه را ۱۲۰ هزار تومان به صورت خام تهیه می کند و با احتساب غیر استیجاری بودن مغازه که بالغ بر ۷۰ درصد مغازه ها استیجاری  و روزانه حداقل ۳۰۰ هزار تومان هزینه دارد به انضمام  هزینه های دیگر، مبلغ تمام شده برای مصرف کننده  بسیار بالا می رود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اتاق اصناف تهران،تاریخ انتشار:30 شهریور1398،کد خبر: 20777،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین