پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۷۳۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
با اطمینان می‌گویم که این دیدار نیز همچون دیگر دیدارها با آرامش و امنیت کامل برگزار خواهد شد.
شعارسال: رئیس پلیس پایتخت با اشاره به دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و کامبوج در ورزشگاه آزادی و حضور بانوان برای تماشای این دیدار، از برنامه‌ریزی تامین امنیت کامل این بازی خبر داد.

سردار حسین رحیمی درباره دیدار میان دو تیم ایران و کامبوج که پنجشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد، گفت: پلیس همچون دیگر دیدارها مسئولیت برقراری امنیت این دیدار را بر عهده داشته و امنیت آن را تامین خواهد کرد.

وی درباره حضور بانوان برای تماشای این دیدار و تمهیدات پلیس اظهار کرد: با اطمینان می‌گویم که این دیدار نیز همچون دیگر دیدارها با آرامش و امنیت کامل برگزار خواهد شد.

رئیس پلیس پایتخت درباره اینکه آیا از پلیس زن در ورزشگاه آزادی استفاده خواهد شد، گفت: در این دیدار با توجه به حضور بانوان قطعا جمع زیادی از ماموران پلیس زن برای کنترل امنیتی و تامین امنیت در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت تحلیلی خبری عصرایران ، تاریخ انتشار: 14 مهر 1398 ، کدخبر: 692297 ، www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
شرایط بطور کامل برای حضور خانم ها در استادیوم فراهم شده خدا روشکر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین