پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۸۴۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۱
رئیس سازمان استخدامی کشور گفت: استان هرمزگان به دنبال ایجاد یک هسته مطالعاتی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باشد تا جهت‌گیری توسعه سواحل مکران شکل گیرد.

شعارسال: جمشید انصاری صبح جمعه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان هرمزگان که با رویکرد توسعه سواحل مکران در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار داشت: رویکردی که به عنوان توسعه القایی مورد نقد است در بسیار از نقاط کشور موفق بوده است و دلیل موفیت باید بررسی شود.

انصاری منطق علمی را با منطق توسعه‌ای متفاوت دانست و ابراز داشت: ایران یک کشور ساختارگرا محسوب می‌شود یعنی تصور می‌شود برای اجرای هر برنامه‌ای نیاز به یک ساختار است و حتی تصور می‌شود که در صورت وجود ساختار کار به سر انجام خواهد رسید.

وی گفت: گرایش اغلب مدیران به اصلاح ساختاری باعث بروز مشکلاتی شده است که این دیدگاه باید اصلاح شود.

معاون رئیس جمهور مطرح کرد: باید بررسی شود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان چه جهت‌گیری و برنامه‌ای برای توسعه سواحل مکران دارد.

انصاری خاطرنشان کرد: استان هرمزگان به دنبال ایجاد یک هسته مطالعاتی با محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باشد تا جهت‌گیری توسعه سواحل مکران شکل گیرد.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه تشکیلات وسیله است و هدف نیست، اظهار داشت: پس از مشخص شدن هدف، تشکیلات را با همکاری استانداران ایجاد خواهیم کرد.

انصاری بیان داشت: ایده توسعه مکران از ضرورت امنیت ملی برخوردار است یعنی بر اساس تصمیمی است که برای تقویت مولفه‌های ملی گرفته می‌شود.

وی تشریح کرد: هر گونه برنامه‌ریزی در طرح توسعه مکران اگر بدون در نظر گفتن ضرورت‌های امنیت ملی باشد باعث کند شدن روند توسعه خواهد شد.

معاون رئیس جمهور اذعان کرد: پیشنهادات استان هرمزگان را به صورت امانت‌دارانه در ستاد توسعه مکران که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود مطرح خواهم کرد.

انصاری اظهار داشت: نسبت تعداد معلم به کارمندان در استان هرمزگان حدود 50 درصد است در حالی که این نسبت در کشور 68 درصد به 32 درصد است.

وی عنوان کرد: علت کمبود نیروی انسانی در بیمارستان‌های استان هرمزگان ناشی از کمبود تخت است و اگر تخت‌هایی در استان افتتاح شود بخش اعظمی از مشکل نیرو ی انسانی استان هرمزگان در این زمینه حل خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 19مهر1398 ، کدخبر: 4743085: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
0
0
باید بررسی شود که سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هرمزگان چه جهت‌گیری و برنامه‌ای برای توسعه سواحل مکران دارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین