پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ایجاد ساختار کارآمد، منسجم و هماهنگ برای پیشبرد طرح جامع توسعه سواحل مکران در سطح ملی ضرورت دارد.

شعارسال:احمدعلی موهبتی در زاهدان اظهار داشت: نشست دبیرخانه ستاد طرح جامع توسعه سواحل مکران روز گذشته در دفتر معاونت اول رئیس جمهور در تهران برگزار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این نشست با تاکید بر لزوم یکپارچگی و هماهنگی در پیشبرد سیاست‌های طرح جامع توسعه سواحل مکران تاکید کردیم به لحاظ تعدد دستگاه‌های مرتبط و تداخل سیاست‌ها و برنامه‌ها، لازم است ساختار هماهنگ کننده و نظارتی منسجم، دارای سطح و موقعیتی فصل‌الخطاب برای کلیه دست اندرکاران ایجاد شود.

وی افزود: همچنین با توجه به بازدارندگی‌های متعدد مدیریت و فقدان اختیارات کافی، خواستار تفویض اختیارات لازم به استانداران استان‌های ذیربط در صدور مجوزهای حاکمیتی از طرف نظام و هماهنگ کردن دستگاه‌های اجرایی در فرآیند اجرایی کردن این سیاست‌ها شدیم.

موهبتی ادامه داد: همچنین بر ضرورت ایجاد ساختارهای رسمی متناسب با سیاست‌ها و اهداف کشور در این طرح بزرگ در آینده تاکید کردیم، چرا که در این مرحله، ساختاری در سطح معاونت ذیل معاون اول رئیس جمهور که الزام اجرایی برای دستگاه‌ها ایجاد کند شاید مناسب باشد، اما برای آینده باید به ایجاد ساختار سیاسی و اجرایی منطبق با اهمیت طرح توجه شود.

به گزارش تسنیم، نشست دبیرخانه ستاد طرح جامع توسعه سواحل مکران روز گذشته با حضور دکتر شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت معاون اول رئیس جمهور و نمایندگان 23 دستگاه اجرایی مرتبط در طرح، در مجموعه معاونت اول ریاست جمهوری برگزار شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت عصر ایران ، تاریخ انتشار11 شهریور 98، کدخبر: 2088860،www.asriran.com

.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین