پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۱۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: همانطور که اصل ۱۱۳ بدرستی جایگاه و اختیارات رئیس جمهور را معین کرده، اصل ۹۸ نیز تفسیر را بر عهده شورای نگهبان نهاده است، که این تفسیر عین قانون اساسی بوده و بر همگان لازم الاجراست.
شعارسال :  عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره اختیارات رئیس جمهور منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

همانطور که اصل ۱۱۳ بدرستی جایگاه و اختیارات رئیس جمهور را معین کرده، اصل ۹۸ نیز تفسیر را بر عهده شورای نگهبان نهاده است، که این تفسیر عین قانون اساسی بوده و بر همگان لازم الاجراست. ضمن اینکه تفسیر اصل ۱۱۳ در دوره رئیس جمهور قبلی در سال ۱۳۹۱ انجام و ابلاغ شده است.

* حسن روحانی رئیس جمهور در نشست خبری امروز خود عنوان کرد: «شورای نگهبان طبق قانون ناظر است، قضاوت کننده نیست، دخالت کننده هم نیست و امیدواریم به این وظایف خود به خوبی عمل کند و دولت هم مجری انتخابات است. آنچه خواست ما است، یک انتخابات پرشور، رقابتی و آزاد است.»


شعارسال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزار یفارس ، تاریخ انتشار 22 مهر 98 ، کد خبر :13980722001081 ،  farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
بهتر نیست به جای یاداوری وظایف همدیگه به هم به وظایف خودمون به خوبی عمل کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین