پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۳۹۱۹
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: کار بررسی لایحه نظام بررسی پرداخت خدمات کشوری از دو هفته پیش در کمیسیون اجتماعی آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

شعار سال:

سلمان خدادادی اظهار کرد: خوشبختانه دولت با حقوق‌های نجومی برخورد می‌کند، معتقدم سطح تخریب حقوق‌های پایین‌تر بیشتر از حقوق‌های نجومی است که در این لایحه سعی خواهد شد سطح حقوق‌ها که با روح و روان حقوق بگیران و خانواده‌های آن‌ها سر و کار دارد، افزایش یابد و به سطح معقول برسد.

وی همچنین از «تشکیل کارگروه عملیاتی کردن منویات رهبر معظم انقلاب بخصوص در خصوص مسائل و آسیب‌های اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس» خبر داد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با کارگزاران و مسئولان نظام در خصوص آسیب‌های اجتماعی توصیه‌هایی کرده‌اند.

خدادادی همچنین به سیاست افزایش جمعیت نیز اشاره کرد و گفت: سیاست افزایش جمعیت در حقیقت یک بحث حاکمیتی است که با حمایت رهبری و در جهت منافع و مصالح ملی تدوین و اجرایی شده است.

وی افزود: این سیاست از سال‌ها پیش توسط کارشناسان به صورت علمی و عملیاتی تهیه شده و ضروری است تمام قوا و دستگاه‌های دولتی با این امر همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده مردم ملکان آمادگی کمیسیون اجتماعی مجلس را در این خصوص با دولت اعلام کرد و اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس آماده است تمام خلاءهای احتمالی و مشکلات دولت را در این خصوص رفع کند.

وی به خانوده‌های دارای فرزند چند قلو هم نویدی داد و گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس آماده همکاری با سازمان بهزیستی کشور در جهت اعطا تسهیلات و حمایت از پدران و مادران دارای فرزند چند قلو می‌باشد.

وی ادامه داد: البته قوانین رفع محدودیت برای خانوده‌های پرجمعیت که در اوایل انقلاب وضع شده بود در حال حاضر حذف شده‌اند ولی کمیسیون اجتماعی آماده است محدودیت های احتمالی به جا مانده را نیز رفع کند.

خدادادی افزود: کمیته بهزیستی و کمیته امداد یکی از کمیته‌های فعال کمیسیون اجتماعی مجلس بوده و آماده همکاری با نهادهای حمایتی در جهت سیاست افزایش جمعیتی و حمایت از خانواده های چند قلو یا چند فرزند و همچنین پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی می‌باشد

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار 10 مرداد 95 ، کد مطلب:95050105421: www. isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین