پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۱۴۰
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۵
اردکانیان گفت: با توجه به مصوبه ۹۸ تعرفه‌های انرژی ۷ درصد افزایش یافته و حذف قبوض آب و برق هیچ ربطی به این موضوع ندارند.
شعارسال: رضا اردکانیان وزیر نیرو ظهر امروز در پایان جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران حضور یافت و با اشاره به موضوعاتی که امروز در جلسه شورای شهر مطرح کرد، گفت: امیدواریم در آینده بتوانیم در تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت نیرو و شهرداری امضا می‌شود اقدامات خوبی را در تهران انجام دهیم.

وزیر نیرو در پاسخ به سوالی در مورد حذف قبوض کاغذی و افزایش قیمت برق گفت: این دو هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند و اگر کسی در این مورد سوء تفاهمی دارد با شماره ۱۲۱ می‌تواند تماس بگیرد.

اردکانیان با تأکید بر اینکه حذف قبوض کاغذی در حال انجام است و ادامه می‌یابد، افزود: با توجه به مصوبه ۹۸ تعرفه‌های انرژی ۷ درصد افزایش یافته که در واقع حذف قبوض آب و برق هیچ ربطی به این موضوع ندارد.

او با بیان اینکه افراد پرمصرف که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کند ۱۶ درصد بیشتر از آن ۷ درصد باید پرداخت کنند، گفت: این افزایش به این معنا است که افراد پرمصرف الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند.

وزیر نیرو در ادامه در خصوص بحث فرونشست زمین در تهران گفت: در این جلسه گزارشی در این رابطه ارائه دادم و ما هم آمادگی داریم که در این ارتباط با مدیریت شهری کار‌های فنی را انجام دهیم.

اردکانیان در ادامه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در مورد فقدان روشنایی در برخی نقاط تهران از جمله بازار تهران در ساعت ۶ عصر و هم زمان با آغاز تاریکی بستری مناسب برای حضور ولگردان و معتادین می‌شود گفت: شهرداری‌های مناطق معابری را که فاقد روشنای مناسب هستند به ما اطلاع دهند تا نسبت به تأمین روشنایی آن‌ها اقدام کنیم.

او در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر آنکه آیا وزارت نیرو خودش هم اقدام به رصد و شناسایی معابر تاریک می‌کند یا خیر گفت: ما هم معابر تهران را رصد می‌کنیم و اگر جایی فاقد روشنایی باشد اقدام می‌کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 28 مهر 1398 ، کدخبر: 7110832 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین