پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۷۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸
روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارات معاون اول رئیس‌جمهور درباره پالرمو و CFT را تکذیب کرد.
شعارسال: روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر نظر موافق مقام معظم رهبری در خصوص لوایح پالرمو و cftرا رد کرد.

در اطلاعیه روابط عمومی مجمع آمده است، رهبر معظم انقلاب هیچ‌گونه اظهار نظر یا مکتوبی دال بر موافقت با تصویب و اجرای لوایح پالرمو و CFT نداشته‌اند لذا انتظار می‌رود مسئولین دولتی در نقل قول از مقام معظم رهبری جانب امانتداری را رعایت کنند.

مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسات و بررسی‌های خود را در خصوص این لوایح فارغ از هر گونه فشار و اعمال نظر و با در نظر گرفتن منافع ملی پیگیری خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور روز گذشته با بیان اینکه لوایح FATF در جلسه سران سه قوه تصویب شده و مورد تأیید مقام معظم رهبری قرار گرفته، گفته بود که مجمع تشخیص هرچه سریعتر این لوایح را تصویب کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 1 آبان 1398 ، شماره خبر: 2126091 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۱
0
0
کاش اولش باهم هماهنگ کنن بعد بیانیه بدن سخرانی کنن که اینطوری نشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین