پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۰۷۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶
در پی درگذشت، عارفه سنایی، دختر سفیر ایران در روسیه و نوه حجت الاسلام والمسلمین یونسی، سیدحسن خمینی، محمدرضا عارف و کاظم جلالی پیام تسلیتی صادر کردند.

شعارسال: در پی درگذشت، عارفه سنایی، دختر سفیر ایران در روسیه و نوه حجت الاسلام والمسلمین یونسی، سیدحسن خمینی، محمدرضا عارف و کاظم جلالی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام سید حسن خمینی نوه امام خمینی(ره)، به نقل از جماران بدین شرح است:

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب حجت الاسلام و المسلمین علی یونسی(دامت افاضاته)

حادثه تلخ و ناگوار درگذشت نوه عزیزتان را صمیمانه تسلیت عرض می نمایم. خدای متعال در این فقدان جانکاه، صبر و رحمت خویش را تسلای مادر و پدر آن مرحومه و همه خانواده محترم شما قرار دهد و آن فقیده را با اولیاء خویش محشور دارد.

رئیس فراکسیون امید درگذشت عارفه سنایی را تسلیت گفت

همچنین بنابر گزارش ایلنا، محمدرضا عارف نیز در پیامی درگذشت عارفه سنایی را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت محمدرضا عارف به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای علی یونسی

خبر درگذشت نابهنگام نوه محترمتان سرکار خانم عارفه سنایی موجب تاثر و تالم اینجانب شد.

اطمینان دارم که در این مصیبت لطف پروردگار متعال تسلی‌بخش شما است که اهل صبر و توکل هستید.

این ماتم را به جنابعالی و خاندان شریف سنایی و یونسی و همه بستگان محترم به‌خصوص به پدر بزرگوار مرحومه جناب آقای دکتر سنایی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند قادر متعال برای آن فقیده سعیده آمرزش و علو درجات و برای بازماندگان گرامی شکیبایی و پاداش نیکو و تندرستی و برای جنابعالی که از شایستگان ارجمند این مرز و بوم اید طول عمر و دوام توفیق خدمت به اسلام و انقلاب و ایران طلب می‌کنم.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به سفیر ایران در روسیه تسلیت گفت

کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی نیز طی پیامی درگذشت فرزند مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه را تسلیت گفت.

بنابر آنچه که فارس گزارش کرده است، متن پیام این نماینده به شرح زیر است؛

انالله و انا الیه راجعون

جناب آقای مهدی سنایی

سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در روسیه

درگذشت ناگهانی فرزند دلبندتان مرحومه مغفوره سرکار خانم عارفه سنایی، موجب تاثر و تالم خاطر فراوان گردید.

اینجانب این ضایعه تاسف برانگیز را به جنابعالی و خانواده مکرمتان تسلیت عرض می نمایم و از درگاه ایزدمنان برای مرحومه مغفوره، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین ،تاریخ انتشار:1 آبان 1398،کدخبر:1313438 ،www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین