پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی در تهران طی ماه مهر،۱۲.۷ میلیون تومان بود که نسبت به ماه قبل ۰.۴ درصد رشد داشته است.آخرین آمارهای ارائه شده نشان می دهد با وجود افزایش ۲۲ درصدی معاملات مسکن در مهرماه قیمت در بازار مسکن تهران تنها ۰.۴ درصد را تجربه کرده است که از نظر فعالان مسکن، اتفاق مهمی تلقی می شود چرا که افزایش معاملات در اغلب موارد با رشد محدوده قیمت همراه می شود.

شعار سال: آخرین آمارهای ارائه شده نشان می دهد با وجود افزایش ۲۲ درصدی معاملات مسکن در مهرماه قیمت در بازار مسکن تهران تنها ۰.۴ درصد را تجربه کرده است که از نظر فعالان مسکن، اتفاق مهمی تلقی می شود چرا که افزایش معاملات در اغلب موارد با رشد محدوده قیمت همراه می شود.

بانک مرکزی گزارش معاملات مسکن پایتخت در مهرماه را منتشر کرد که نشان می دهدمتوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه های معاملات ملکی شهر تهران ۲. ۱۲۷ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰.۴ و ۴۷.۷ درصد افزایش نشان می دهد.

تعداد معاملات آپارتمان های مسکونی شهر تهران در مهر ماه سال ۱۳۹۸، به ۳.۴ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل ۲۲.۰ درصد افزایش و نسبت به ماه مشابه سال قبل ۶۳.۷ درصد کاهش نشان می دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 6 آبان 98، کد خبر: 1314999، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین