پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۴۲۱۲۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی اصفهان در یک عملیات سنجیده و ضربتی از توزیع ۲۰ هزار ۱۰۰ دلاری تقلبی در بازار جلوگیری و سه نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

شعار سال: سردار مهدی معصوم‌بیگی با اشاره به وصول اطلاعاتی مبنی بر اینکه افرادی دلارهای تقلبی تولید و قصد توزیع آن‌ها را دارند، اظهار کرد: یک گروه مجرب از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی اصفهان در این خصوص وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهانافزود: تیمی از کارآگاهان پس از هماهنگی‌های لازم در یک عملیات غافلگیرانه به محل موردنظر اعزام شدند و در بازرسی ۲۰ هزار عدد ۱۰۰ دلاری تقلبی را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه اقدام به موقع کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس اصفهان از ورود این دلارها به بازار و اختلال در سیستم اقتصادی کشور پیشگیری کرد، بیان داشت: در این عملیات سه مفسد اقتصادی نیز دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

معصوم‌بیگی تصریح کرد: نیروی انتظامی در یک اقدام هوشمند پلیس امنیت اقتصادی را راه‌اندازی کرده که این پلیس با تمام توان از وقوع جرائم اقتصادی پیشگیری می‌کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و تعامل مردمی با پلیس و اعلام به موقع موضوع‌های مشکوک می‌تواند نقش به سزایی در پیشگیری از وقوع بسیاری جرائم داشته باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ 22 مهر 98، کد مطلب: 1299081: www.khabaronline.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین