پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۶۶۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۱
تغییر کاربری و ساخت‌وساز تجاری تنها به باغ شهرها خلاصه نشده. طبق تصمیم برخی از اعضا هیات مدیره بیمارستان مهرگان تهران، قرار است این مرکز روان‌درمانی به مرکز تجاری تبدیل شود.
شعار سال:تغییر کاربری و ساخت‌وساز تجاری تنها به باغ شهرها خلاصه نشده. طبق تصمیم برخی از اعضا هیات مدیره بیمارستان مهرگان تهران، قرار است این مرکز روان‌درمانی به مرکز تجاری تبدیل شود.

 بیمارستان روانپزشکی مهرگان به عنوان یکی از معدود بیمارستان‌های روان‌درمانی تهران به زودی تغییر کاربری داده و به مرکز تجاری تبدیل می‌شود.

براساس اخبار رسیده مهرگان اولین و جز معدود بیمارستان‌های خصوصی روانپزشکی بوده که در اختیار بیماران روحی و روانی قرار دارد، اما عدم سوددهی دلیلی برای انحلال و تغییر کاربری این بیمارستان عنوان شده است.

این تصمیمات در حالی اتخاذ می‌شود که آمار تخت‌های روانپزشکی نسبت به جمعیت ایران پایین بوده و این آمار با استانداردهای جهانی قابل قیاس نیست.

بیمارستان مهرگان تهران در سال 1346 با 25 تخت ثابت به عنوان مرکز روان‌درمانی فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر 70 تخت فعال دارد.

همچنین تعداد بیمارستان‌های روان‌درمانی تهران و استان تهران حدود 20 عدد است.

گفتنی است که تلاش ها برای دانستن نظرات مدیران بیمارستان مهرگان را در خصوص این تغییر کاربری جویا شود، اما رئیس و اعضا هیات مدیره بیمارستان حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگار اسکان نيوز نشدند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:11آبان1398،کد خبر:23544،eskannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین