پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۳۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
رئیس‌جمهوری فرانسه مدعی است چهارمین گام برجامی به منزله اعلام تمایل ایران برای خروج از توافق هسته‌ای است.
شعارسال: امانوئل ماکرون رئیس‌جمهوری فرانسه در واکنش به آغاز چهارمین گام برجامی ایران، مدعی شد: این نخستین بار است که ایران به وضوح تمایل برای خروج از برجام را به واسطه اعلام تزریق گاز اورانیوم به یکی از تأسیسات غنی‌سازی، نشان می‌دهد.

وی در خاتمه سفری که به چین داشت، طی اظهاراتی این اقدام ایران را «جدی» توصیف کرد.

ماکرون در ادامه ادعا‌های خود افزود: فکر می‌کنم اولین بار است که ایران به شیوه‌ای رک و بی‌پرده، تصمیم به ترک برجام گرفته است و این اقدام به منزله چرخشی بزرگ است.

گفتنی است سازمان انرژی اتمی ایران با انتشار اطلاعیه‌ای از انتقال ۲۰۰۰ کیلوگرم گاز هگزافلوراید UF ۶ به مجتمع هسته‌ای فردو طی صبح امروز (چهارشنبه) خبر داد.

براساس این گزارش، سازمان انرژی اتمی اعلام کرد: در راستای اجرای دستور حسن روحانی رئیس‌جمهور و شورای عالی امنیت ملی ساعتی پیش مخزن (سیلندر) ۲۸۰۰ کیلویی که حاوی حدود ۲۰۰۰ کیلوگرم گاز هگزا فلوراید اورانیوم (UF ۶) است تحت نظارت بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از انتقال از مجتمع غنی سازی شهید احمدی روشن (نطنز) به مجتمع غنی سازی شهید علیمحمدی (فردو) در سالن خوراک دهی مجتمع فردو قرار گرفت.

روز گذشته، روحانی با اعلام آغاز اجرای گام چهارم کاهش تعهدات برجامی از گازدهی به سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای فردو خبر داد.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
مکرون جون وقتی به تعهداتتون پایبند نیستین ایرانم دیگه چیزی واسه از دست دادن نداره ما با نون خشکم میگذرونیم ولی زیر بار زور نمیریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین