پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۲۴۴۸۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۷
بررسی اسناد از صورت‌های مالی سال‌های ۹۳، ۹۴ و سال ۹۵ بدست آمده، نشان می‌دهد بانک آینده در سال ۹۳ نزدیک به ۸/۴ هزار میلیارد تومان و در سال ۹۴ نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد تومان در پروژه ایران مال سرمایه‌گذاری کرده است.

شعارسال:  گرچه بانک آینده رقم دقیقی از هزینه‌کرد در پروژه ایران‌مال منتشر نکرده، اما بررسی اسناد از صورت‌های مالی سال‌های ۹۳، ۹۴ و سال ۹۵ بدست آمده، نشان می‌دهد این بانک در سال ۹۳ نزدیک به ۸/۴ هزار میلیارد تومان و در سال ۹۴ نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد تومان در این پروژه سرمایه‌گذاری کرده است. همچنین در سال ۹۵ نیز بانک آینده ۱۴/۲ هزار میلیارد تومان به این پروژه تسهیلات بانکی داده است.                   

به عبارتی دیگر برای ساخت ایران‌مال براساس آمارهایی که منتشر شده، حداقل ۳۶/۵ هزار میلیارد تومان از منابع بانک آینده برای ساخت ایران‌مال استفاده شده است. اینکه آیا بانک اجازه دارد این مقدار منابع سپرده‌گذاران را در «مال‌سازی» به کار گیرد، سوال بی‌پاسخ نظام بانکی کشور است.

 

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نوداقتصادی، تاریخ انتشار: 9مهر1398  ، کدخبر: 2124762: www.90eghtesadi.com 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین