پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۵۴۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۳
عبدالله آقا علی خانی بازرس کل استان قزوین گفت: سازمان بازرسی سازمان کاملا مستقل شبه قضایی است و وظیفه اصلی آن تطبیق عملکرد دستگاه ها با قانون است تا فعالیتها از مسیر تعیین شده منحرف نشود.

شعار سال:  بازرس کل استان قزوین گفت: سازمان بازرسی سازمان کاملا مستقل شبه قضایی است و وظیفه اصلی آن تطبیق عملکرد دستگاه ها با قانون است تا فعالیتها از مسیر تعیین شده منحرف نشود.

عبدالله آقا علی خانی صبح دوشنبه در جلسه هم اندیشی بازرسی کل استان با دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قزوین که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، سازمان بازرسی را سازمانی کاملا مستقل شبه قضایی دانست که وظیفه اصلی آن تطبیق عملکرد دستگاه ها با قانون است.

بازرس کل استان قزوین افزود: تمامی دادستان های استان با سازمان بازرسی همکاری نزدیکی دارند و در بسیاری از موارد هنگامی که قرار است هیئت بازرسی در اداره ای مستقر شود نسبت به هماهنگی با دادگستری شهرستان اقدام لازم را صورت می دهند.

وی تصریح کرد: برگزاری این نشست ها می تواند به نزدیکی دیدگاههای مسئولان کمک کرده و ما را سرعیت به نتایج کاربردی برساند زیرا باور داریم منطق حقوق مانند علم ریاضی نیست منطق خاص خود را دارد.

آقا علی خانی ادامه داد: موضوع سازمان بازرسی مانند سایر نهادهایی که بعنوان ضابط و یا در حکم ضابط هستند متفاوت است و یکی از ویژگی هایی که در سازمان بازرسی اهمیت دارد قانونی بودن گزارش های آن است و در کنار آ« شبه قضایی بودن سازمان، هماهنگی در اهداف مشترک با دادگستری در برخورد با مفاسد برای ارتقاء سلامت اداری و حاکمیت قانون از دیگر ویژگی های این سازمان محسوب می شود.

وی یادآور شد: کارشناسی بودن گزارش های بازرسی از شاخص های مهم سازمان بازرسی است که به دلیل تخصصی یا فوق تخصصی بودن آن به نوعی به فعالیت های دادگستری هم کمک می کند.

آقا علی خانی در ادامه بیان کرد: گزارش های سازمان بازرسی به صورت علمی تدوین شده و به صورت خاص در اسرع وقت رسیدگی می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:27آبان1398،کد خبر:4775069،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۷
0
0
سازمان بازرسی بدلیل کمبود نیرو، اصلا کارایی لازم را ندارد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین