پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۱۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶
عباس عراقچی معاون وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگویی اختصاصی با یک شبکه ژاپنی، از اقدام ژاپن در اعزام نیرو به خاورمیانه، انتقاد کرده و سیاست‌های آمریکا را دلیل اصلی گسترش تنش در منطقه دانست.

شعار سال:معاون وزیر خارجه کشورمان در گفت‌وگویی اختصاصی با یک شبکه ژاپنی، از اقدام ژاپن در اعزام نیرو به خاورمیانه، انتقاد کرده و سیاست‌های آمریکا را دلیل اصلی گسترش تنش در منطقه دانست.

 عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با شبکه ان.اچ.کی، با برنامه ژاپن برای اعزام نیرو به خاورمیانه به منظور آن‌چه کمک به تامین امنیت دریانوردی برای کشتی‌های تجاری عنوان شده است، مخالفت کرد.

عراقچی همچنین گفت که تهران منتظر تصمیم نهایی ژاپن است اما باور ندارد که حضور هرگونه نیروی خارجی در منطقه به افزایش ثبات، امنیت یا صلح کمکی کند.

او در ادامه اظهار کرد که موضع ایران را در یک نشست به شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن منتقل کرده است.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد که سیاست‌های آمریکا، دلیل اصلی گسترش تنش در خاورمیانه است و از آمریکا به خاطر سیاست «فشار حداکثری» علیه ایران و خروج از توافق هسته‌ای، انتقاد کرد.

او علاوه بر این اظهار کرد که اگر ایران نتواند از توافق هسته‌ای کسب سود کند، حتما گام بعدی را از جمله رد کردن بازرسی‌های آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، برخواهد داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:13آذر1398،کد خبر:98091309241،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین