پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۸۳۱۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۷
حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد به عنوان یک ارزش بزرگ تلقی می شود، گفت: ملاحظه ای برای قدرتمندان اقتصادی و سیاسی بزرگ از طرف قوه قضاییه نمی شود و با متخلفان از درون و بیرون قوه و حتی نزدیکان رجال سیاسی کشور برخورد قاطع خواهد شد.

شعار سال:معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد به عنوان یک ارزش بزرگ تلقی می شود، گفت: ملاحظه ای برای قدرتمندان اقتصادی و سیاسی بزرگ از طرف قوه قضاییه نمی شود و با متخلفان از درون و بیرون قوه و حتی نزدیکان رجال سیاسی کشور برخورد قاطع خواهد شد.

 حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه صبح امروز با حضور در شهرستان تیران و کرون ضمن تجدیدی بیعت با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر در شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

امام جمعه رضوانشهر در جلسه شورای اداری با بیان اینکه شهرستان تیران و کرون زادگاه مرجع عالی قدر آیت الله مظاهری و آیت الله امامی است، اظهار کرد: مردم شهرستان تیران و کرون حضور پرشوری در صحنه های مختلف انقلاب داشته‌اند و با تقدیم بیش از ۴۵۰ شهید برگ زرینی را در دفاع از آرمان های جمهوری اسلامی به ارمغان آورده اند.

فتنه گران در آشوب های اخیر باید با جدیت محاکمه شوند

حجت الاسلام محمد شیاسی گفت: خدمت گذاری به مردم همیشه در صحنه که توطئه های دشمن را همواره نقش بر آب می کنند، یک افتخار است.

وی ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه برای ایجاد عدالت و امنیت در جامعه، افزود: حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه نور امید مبارزه با فساد و تخلفات را در دل مردم روشن کرده و این دیدارهای مردمی در استان های مختلف موفقیت خوبی ‌را برای این قوه رقم خواهد زد.

حجت الاسلام شیاسی خواستار جدیت و قاطعیت مستمر در رسیدگی به تخلفات شد و ادامه داد: فتنه گران و افراد آموزش دیده توسط ضد انقلاب در آشوب های اخیر خسارات زیادی را برای کشور به بار آوردند و باید با جدیت محاکمه شوند.

لزوم توجه ویژه دستگاه قضایی به حل مشکل زمین های موقوفه بخش کرون

فرماندار تیران و کرون با اشاره به پشتیبانی مردم شهرستان تیران و کرون در صحنه های مختلف از آرمان های انقلاب و تقدیم شهدای گرانقدر، اظهار کرد: مسوولان با همکاری ائمه جمعه و هماهنگی بین دستگاهی سعی در خدمت رسانی به مردم در این شهرستان دارند تا مشکلات و موانع رشد و ‌پیشرفت رفع گردد.

علی حججی با بیان اینکه شهرستان تیران و کرون شهرستان آرام و بدون حاشیه ای است، گفت: زمینه رشد و خدمت در این شهرستان فراهم است و این منطقه به سبب موقعیت جغرافیایی بالاترین آمار فضای گلخانه ای استان را دارد.

وی شغل کشاورزی را به دلیل جمعیت غالب روستایی شغلی مهم دانست و ادامه داد: کشاورزی با استفاده از روش های نوین در شهرستان در حال فراگیر شدن است.

فرماندار تیران و کرون با اشاره به ظرفیت های گردشگری این منطقه، تصریح کرد: همکاری و فعالیت قوا در همه جای کشور و این شهرستان موجب تسریع در روند انجام امور و پیشگیری از مشکلات خواهد شد.

حججی ضمن بیان اهمیت حل و فصل امور بدون مراجعه به مراجع قضایی خواستار توجه بیشتر ادارات به این امر مهم شد.

وی هم چنین خواستار توجه ویژه دستگاه قضایی به حل مشکل زمین های موقوفه بخش کرون شد.

با خطای یک مجموعه نباید کل نظام را زیر سوال برد

حجت الاسلام هادی صادقی با اشاره به نعمت وجود رهبر در ایران اسلامی، اظهار کرد: وجود رهبری حکیم و فرزانه موجب اتحاد و پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی شده است و امام خامنه ای مد ظله در بسیاری از امور از جمله مسائل اخیر راهگشای مسائل و مشکلات بوده اند.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: ودیعه گرانبهای حکومت اسلامی را باید قدر دانست، برای حفظ آن تلاش و به مردم خدمت خالصانه کرد.

وی با بیان اینکه باید مراقب تحلیل های غلط بود، خاطرنشان کرد: خطاهایی در ارکان مختلف وجود دارد و به سبب آن ها نباید کل نظام را زیر سوال برد و هر کس مسوول پاسخگویی شیوه عملکرد خود است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره تحولات در دست اقدام قوه قضاییه، تصریح کرد: وضعیت افکار عمومی نسبت به این قوه مهم است و فعالیت هایی برای اطلاع رسانی امور به مردم برای افزایش امید به عدالت انجام شده است.

وی اقدامات میدانی را فعالیت دیگر قوه قضاییه دانست و افزود: حضور مسوولان در جمع مردم موجب اطلاع از مشکلات و امور خواهد شد.

ملاحظه ای برای قدرتمندان اقتصادی و سیاسی بزرگ از طرف قوه قضاییه نمی شود

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه مبارزه با فساد به عنوان یک ارزش بزرگ تلقی می شود، اظهار کرد: ملاحظه ای برای قدرتمندان اقتصادی و سیاسی بزرگ از طرف قوه قضاییه نمی شود و با متخلفان از درون و بیرون قوه و حتی نزدیکان رجال سیاسی کشور برخورد قاطع خواهد شد.

وی با بیان اهمیت ارزش گذاری در کرامت انسانی، یادآور شد: مسئولان و کارکنان دستگاه قضا حق بدرفتاری با مردم را ندارند که با برگزاری کارگاه های مختلف مخصوص قضات و کارکنان دستگاه قضا با جدیت نسبت به این موضوع توجه خواهد شد.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: مردم و مسئولان تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات بدون مراجعه به دستگاه قضایی داشته باشند که در مواردی نیاز به اصلاح قانون یا مشاوره ، آگاهی و آموزش است.

وی با اشاره به اهمیت کارگشایی، گفت: مسایل و مشکلات مطرح شده در این جلسه بررسی و پیگیری خواهد شد و نجابت مردم نباید باعث کمبود امکانات شود.

حجت الاسلام صادقی در ادامه حضور خود در شهرستان تیران و کرون با پرسنل بخش قضایی این شهرستان و دیدار کرد و بازدیدی از خانه محبت تیران داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان،تاریخ انتشار:13آذر1398،کد خبر:7160894،www.yjc.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین