پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۹۴۵۳
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۵۱
روزی که زنگنه برای بار دوم برای به سمت وزارت نفت انتخاب شد شاید به اندازه امروزش مخالف نداشت و مورد انتقاد نبود، در روزهای نخست بسیاری از کازشناسان حوزه نفت معتقدند بودن در شرایط سخت تحریم آن روزهای حوزه نفت تنها یک وزیر کهنه کارو بلد می‌تواند سر رشته همه امور را به دست بگیرد.

شعارسال: زنگنه را شیخ الوزرا می نامند چرا که آنقدر در دولت های مختلف بعد از انقلاب وزیر بوده  و کار با همه رئیس جمهورهای بعد از انقلاب را تجربه کرده که مواضع سیاسی اش خیلی مشخص نیست.

در وافع بسیاری او را مردی برای تمام فصول میدانند، در این میان سابقه وزیر نفت بودن رنگنه به دو دولت هفتم و هشتم وسرانجام یازدهم و دوازهم بازمی‌گردد.

روزی که زنگنه برای بار دوم برای به سمت وزارت نفت انتخاب شد شاید به اندازه امروزش مخالف نداشت و مورد انتقاد نبود، در روزهای نخست بسیاری از  کازشناسان حوزه نفت معتقدند بودن در شرایط سخت تحریم آن روزهای حوزه نفت تنها یک وزیر کهنه کارو بلد می‌تواند سر رشته همه امور را به دست بگیرد.

حتی یکی از نمایندگان مجلس در روز انتخاب زنگنه در پست وزارت نفت اعلام کرد، به خاطر اینکه چند دوره صدارت غیرنفتی‌ها اتفاق افتاد، یک نوع دلخوری و سرافکندگی به طور کلی وجود دارد و وقتی آقای زنگنه خواست وزیر بشود نشاطی در کارکنان نفت ایجاد شد که ممکن بود کارآیی را بالا ببرد.

اما این نشاط خیلی طول نکشید و به دلایل مختلف آمار منتقدین زنگنه به شدت رو به افزایش گذاشت و بسیاری هم معتقدند رویکرد زنگنه در دولت اصلاحات صد و هشتاد درجه با آنچه از عملکرد وی در دولت روحانی مشاهده شد متفاوت بوده است.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت نفتی ها، تاریخ انتشار: 20آذر1398 ، کدخبر: 27281: naftiha.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین