پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۲۰۲
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۹
مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد و حجت الاسلام حسن هنرمند به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید معرفی و از خدمات سیدجواد هاشمی تقدیر شد.

شعار سال:طی مراسمی با حضور استاندار قم، حجت الاسلام حسن هنرمند به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم امروز با حضور بهرام سرمست استاندار قم در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد.

در این مراسم که بدون دعوت از رسانه ها برگزار شد، حجت الاسلام حسن هنرمند به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید معرفی و از خدمات سیدجواد هاشمی تقدیر شد.

این گزارش حاکی است طی ماه‌های اخیر خودسوزی چهار جانباز قمی و برخی مطالب مطرح شده در رسانه های محلی، حاشیه‌های بسیاری را در رسانه ها در خصوص عملکرد مدیرکل سابق بنیاد شهید قم به دنبال داشت.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا،تاریخ انتشار:24آذر1398،کد خبر: 936577،www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین