پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۸۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
محمدجواد آذری جهرمی در حاشیه اجلاس کوالالامپور با دارل لایکینگ وزیر تجارت خارجی و صنعت مالزی و مسئول مالزیایی کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

شعارسال: در این دیدار طرفین ضمن مروری بر روند پیشرفت همکاری‌های دو کشور در قالب کمیسیون مشترک، توافق کردند کمیته‌های بانکی، گردشگری، قضایی و ارتباطات در زیرمجموعه کمیسیون مشترک تا اواسط ماه فوریه آینده (اواخر بهمن ماه) در کوالالامپور تشکیل و برای تسهیل و سرعت بخشیدن به روند همکاری‌های دو کشور راه حل‌های عملیاتی بیابند و نتایج آن تا قبل از سفر رسمی نخست وزیر مالزی به تهران در بهار سال آینده مشخص شود.

همچنین مقرر شد جلسه کمیته تجارت ترجیحی ایران و مالزی نیز در اسرع وقت تشکیل گردد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان همچنین پیشنهاد همکاری دانشگاه‌های دو کشور در زمینه تحقیق و توسعه علمی مشترک هوش مصنوعی را به وزیر مالزیایی ارائه کرد که مورد استقبال طرف مالزیایی قرار گرفت و مقرر شد موضوع در دستور کار همکاری‌های دو کشور قرار گیرد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 28آذر1398 ، کدخبر: 7178306: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
0
0
قطعا میخاسته سورپرایزشون کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین