پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۰۸۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۰۵
مدیرکل هواشناسی خوزستان با رد شایعات درباره بارش‌های شدید در استان طی ۷۲ ساعت آینده گفت: شرایط جوی خوزستان در چهار روز آینده پایدار است.

شعارسال: محمد سبزه‌زاری با رد شایعات منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بارش‌های شدید تا ۹۰۰ میلیمتر در استان در ۷۲ ساعت آینده اظهار کرد: شرایط جوی خوزستان در چهار روز آینده پایدار است و پدیده غالب در روزهای آینده، مه یا مه رقیق صبحگاهی خواهد بود که باعث اختلال در پروازهای صبحگاهی فرودگاهی خواهد شد.

وی ادامه داد: اواخر هفته آینده انتظار ورود یک سامانه بارشی به خوزستان را خواهیم داشت که فعلا با توجه به خروجی مدل‌های هواشناسی، شدت بارش آن بیشتر در مناطق شمالی، شمال شرقی و شرقی استان است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان عنوان کرد: بدیهی است در صورت تغییر مدل‌های جوی، اطلاعات دقیق‌تر به صورت اطلاعیه و اخطاریه به سمع مردم شریف خوزستان خواهد رسید.

وی تصریح کرد: خواهشمندیم شهروندان محترم خوزستانی برای کسب اطلاعات موثق هواشناسی، تنها به خبرگزاری‌های رسمی کشور مراجعه کنند.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 27آذر1398 ، کدخبر: 98092721104: www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین