پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۳۹۸
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۳
احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس درباره لزوم حل مشکلات مجوزدهی صنعت فولاد گفت: این جریان ضدتولیدی که مانع راه‌اندازی خط نورد گرم با هدف تداوم واردات می‌شود، جریان خطرناکی است که برای مقابله با آن دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید ورود کنند و مشکل را حل کنند.

شعار سال:سالک درباره لزوم حل مشکلات مجوزدهی صنعت فولاد گفت: این جریان ضدتولیدی که مانع راه‌اندازی خط نورد گرم با هدف تداوم واردات می‌شود، جریان خطرناکی است که برای مقابله با آن دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید ورود کنند و مشکل را حل کنند.

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم تعجیل وزارت صمت در اعطای مجوزهای لازم برای احداث واحدهای تولیدی صنعت فولاد گفت: بحث‌های مجوزدهی و اداری مربوط به راه‌اندازی خطوط تولید در صنعت فولاد باید هرچه سریع‌تر حل شود. فرآیندهای اداری موجود بر سر ‌راه‌اندازی تولید، نباید موجب معطل ماندن صنعت فولاد گردد.

وی ادامه داد:آقای رحمانی، وزیر صمت وقتی به اصفهان آمدند از فولاد مبارکه سرکشی کردند و سخنان و نظرات ایشان نشان می‌داد که به دنبال کمک به مجوزدهی احداث صنایع تولیدی فولاد هستند و بنده امیدوارم که این مهم زودتر انجام شود.

این نماینده مردم اصفهان ضمن تائید سنگ‌اندازی واردات‌چیان در مسیر رونق تولید محصولات فولادی افزود: یکی از معضلاتی که در کشور داریم بحث دلال‌هاست که با لابی‌های خود، سرعت رونق تولید را گرفته‌اند. لازم است تا وزارتخانه‌ها به شناسایی پشت پرده دلالان بپردازند. تحقق این موضوع کمک نیروهای امنیتی و اطلاعاتی را می‌طلبد. در این موضوع بی‌تردید کسانی که ارتباط خارجی دارند نمی‌گذارند که صنعت فولاد با ایجاد خطوط تولید نورد گرم، ۸۰۰۰ نیرو را به کار بگیرد و اشتغال‌زایی بکند و کشور را فدای منافع خودشان می‌کنند.

سالک در پاسخ به این سؤال که در مقابله با این جریان ضد تولید چه اقداماتی قابل پیگیری است گفت: این جریان خطرناکی است که برای مقابله با آن دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی باید ورود کنند و مشکل را حل کنند.

وی در پاسخ به این سؤال که مجلس برای حمایت از این صنعت چه اقداماتی را می‌تواند انجام دهد افزود: مجلس برای دولت قانون و ریل‌گذاری کرده و برای رفع موانع تولید و همچنین جلوگیری از بوروکراسی و کاغذبازی قوانینی را تصویب کرده و در اختیار استانداری‌ها گذاشته است. در واقع مجلس کار خودش را کرده ولی ما در مرحله اجرا گرفتار مسئله قانون‌گریزی هستیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا،تاریخ انتشار:27آذر1398،کد خبر:451182،ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین