پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۵۱۶۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۹
در بازدیدی که مسئولین در نمایشگاه رونق تولید اصفهان، نهضت ساخت داخل از غرفه ذوب‌آهن اصفهان داشتند تاکید شد که واردات ریل بر اساس قانون رفع موانع تولید، غیرقانونی است.
شعارسال:در بازدیدی که مسئولین در نمایشگاه رونق تولید اصفهان، نهضت ساخت داخل از غرفه ذوب‌آهن اصفهان داشتند تاکید شد که واردات ریل بر اساس قانون رفع موانع تولید، غیرقانونی است.
 
*** نمایشگاه رونق تولید اصفهان، نهضت ساخت داخل
 
 نمایشگاه رونق تولید اصفهان، نهضت ساخت داخل با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس، مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان،  شهردار اصفهان، معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار اصفهان و جمعی از مسئولین اصفهان سه شنبه ۲۶ شهریورماه ۹۸ با نشست خبری آغاز به کار کرد و تا ۲۹ شهریورماه به کار خود ادامه می‌دهد.
 
ذوب‌آهن اصفهان با برپایی غرفه‌ای در نمایشگاه رونق تولید اصفهان، نهضت ساخت داخل حضوری فعال دارد و دستاوردها و نیازهای خود در عرصه بومی‌سازی را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده است.
 
*** حرکت خوب نهضت بومی‌سازی در صنعت فولاد کشور
 
مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در نشست خبری این نمایشگاه از حرکت خوب نهضت بومی‌سازی در صنعت فولاد کشور خبر داد و گفت:
 
خوشبختانه ذوب‌آهن ۸۰ درصد قطعات مورد نیاز خود را بومی‌سازی کرده است و از ۲۰ درصد باقیمانده، ۱۵ درصد قطعات توسط دیگر شرکت‌های داخلی بومی‌سازی شده است.
 
یزدی‌زاده افزود: ساخت درب‌های هفت متری فلکسیبل در باتری شماره ۳ کک سازی ذوب‌آهن که بیش از هزار قطعه دارد، سمبل فعالیت‌های اخیر این شرکت در بخش بومی‌سازی است.
 
*** تولید ریل ملی یک دستاورد مهم در صنعت کشور
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس و رئیس کمیسون حمایت از تولید ملی در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان در نمایشگاه رونق تولید با آخرین دستاوردهای این شرکت در زمینه بومی‌سازی قطعات و تجهیزات آشنا شد.
 
حمیدرضا فولادگر تولید ریل ملی را یک دستاورد مهم در صنعت کشور نامید و گفت:
 
مطابق قانون، واردات محصولاتی که امکان تولید داخلی آنها وجود دارد، ممنوع است و امیدوارم به هیچ عنوان شاهد اقدامی برای واردات ریل نباشیم.
 
نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: واردات ریل، اجحاف در حق ذوب‌آهن اصفهان است چرا که این شرکت یک خط تولید خود را به ریل اختصاص داده و سرمایه‌گذاری بسیاری برای تولید این محصول استراتژیک نموده است.
 
وی اظهار داشت: با هر اقدامی در راستای واردات ریل در مجلس مخالفت می‌شود و واردات این محصول یک اقدام غیرقانونی است.
 
*** تحول در ذوب‌آهن اصفهان
 
شهردار اصفهان نیز از غرفه ذوب‌آهن در نمایشگاه رونق تولید و نهضت ساخت داخل بازدید کرد و گفت:
 
این شرکت با تولید محصولات صنعتی جدید متحول شده و نقش مهم‌تری در صنعت کشور ایفا می‌کند.
 
نوروزی تولید ریل در این شرکت را اقدامی ارزنده توصیف کرد و گفت: امید است در مترو اصفهان از ریل ذوب‌آهن بهره گرفته شود.
 
*** تشکیل کارگروه تخصصی برای مرتفع نمودن مشکلات واحدهای صنعتی
 
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار اصفهان نیز در بازدید از غرفه ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت:
 
ارائه قطعات مختلف در غرفه ذوب‌آهن ابتکار بسیار خوبی است که از سوی این شرکت در نظر گرفته شد و مشخص است این شرکت عظیم با برنامه هدفمند و عملیاتی در این نمایشگاه حضور یافته است.
 
قاضی عسگر افزود: نیازهایی که ذوب‌آهن در غرفه ارائه نموده بود این محل را به مکانی برای تعاملات و تبادلات بیشتر تبدیل نموده است.
 
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استاندار تصریح کرد: استانداری اصفهان نیز با تشکیل کارگروه تخصصی برنامه‌ریزی لازم برای مرتفع نمودن مشکلات واحدهای صنعتی را برنامه‌ریزی نموده است.
 
 شرکت مهندسی و پویش ساخت ذوب‌آهن اصفهان نیز دستاوردهای خود را در زمینه‌های پروژه‌های فنی، مهندسی ارائه نمود و پاسخ گوی سؤالات بازدیدکنندگان بود.
 

 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  صنایع   ،تاریخ انتشار:  27 شهریور   1398،کدخبر: 152569  ،/www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
0
0
اگر بتونن جلوشو بگیرن مثل خیلی از چیزا که تولید داخل داریم ولی واردات هم داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین