پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۱۷۶۴
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
پاسخ عباس سليمي نمين به انصار حزب الله: اگر عقلايي جمع انصار حزب الله هستند، ادب و احترام گذاشتن را به روابط عمومي شان يادآور شوند/ بحث كمك مالي فرزندان هاشمي به انصار حزب الله بحثي تاريخي است/ در جوابيه انصار حزب الله فقط حرف هاي ناروا مطرح شده است بحث كمك مالي فرزندان هاشمي به انصار حزب الله بحثي تاريخي است كه با تحقيق، نزديك شدن به اين موضوع سخت نيست.

شعارسال: پاسخ عباس سليمي نمين به انصار حزب الله: اگر عقلايي جمع انصار حزب الله هستند، ادب و احترام گذاشتن را به روابط عمومي شان يادآور شوند/ بحث كمك مالي فرزندان هاشمي به انصار حزب الله بحثي تاريخي است/ در جوابيه انصار حزب الله فقط حرف هاي ناروا مطرح شده است بحث كمك مالي فرزندان هاشمي به انصار حزب الله بحثي تاريخي است كه با تحقيق، نزديك شدن به اين موضوع سخت نيست.
 
بعد از انتشار گفت وگوي عباس سليمي نمين، مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران، با اعتمادآنلاين كه در آن بحث بحث كمك مالي فرزندان هاشمي به انصار حزب الله مطرح شده بود، روابط عمومي انصار حزب الله جوابيه اي ارسال كرد كه در سايت اعتمادآنلاين منتشر شد. عباس سليمي نمين، مدير دفتر مطالعات تاريخ، روز سه شنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۸ در گفت وگو با اعتمادآنلاين گفته بود: «مهدي هاشمي پسر آيت الله هاشمي انصار حزب الله را تامين مالي مي كرد تا آنها با مقابله و برخورد با هاشمي فضايي را به وجود بياورند كه بتوانند سوار بر موج راه افتاده بهره برداري كنند.» روابط عمومي «انصار حزب الله» هم در پاسخ به اين گفته سليمي نمين تاكيد مي كرد: «به نظر مي رسد عوارض مرض برخي افراد منحصر به يك جهل ساده نيست، مثلا با نزديك شدن به موسم انتخابات مجلس و آمدن بوي كباب دنيا و قدرت، سرمستي و گزافه گويي برخي، توجيه پذير مي نمايد. به ويژه كسي كه در گذشته نيز از ره آورد شبيه اين گونه ترهات نتوانست كلامي بهر خود دست و پا كند و با دعوت انصار حزب الله به مناظره براي اثبات لاطائلاتش جز شرم و سرافكندگي عايدي نداشت و تنها دستاورد او ريش جنباندني در اينجا و آنجا بود كه بعله! انصار حزب الله از من شكايت كرده...» حالا عباس سليمي نمين در گفت وگويي كوتاه با اعتمادآنلاين در واكنش به جوابيه انصار حزب الله به اظهارات خود گفت: جوابيه انصار حزب الله به گونه اي بود كه نمي توان واكنش خاصي نشان داد. در واقع سخن و حرفي كه بشود به آن پاسخ داد در آن متن نبود و فقط حرف هاي ناروا و مقايسه هاي كاملاً بيجايي طرح شده بود. بحث كمك مالي فرزندان هاشمي به انصار حزب الله بحثي تاريخي است كه با تحقيق نزديك شدن به اين موضوع سخت نيست. اين موضوع در يكي از مناظره ها مطرح شد كه واكنش و حتي اعتراض هايي را برانگيخت. مدير دفتر مطالعات و تدوين تاريخ ايران در ادامه سخنانش گفت: بنابراين اصلاً وارد بحث نمي شوم. فقط اميدارم اگر عقلايي در اين جمع هستند، ادب و احترام گذاشتن را به روابط عمومي شان يادآور شوند. چون هتك حرمت ديگران، ولو اينكه با افراد اختلاف داشته باشيم، كار بسيار ناشايستي است و فقط مي توانم به آنها بگويم «قالو سلاما».
 
    منبع: روزنامه اعتماد
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری عصر پویا  ،تاریخ انتشار:   2 دی   1398،کدخبر: - ،www.asrepooya.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین