پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۲۹۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷
مرتضی آقاتهرانی گفت: 88 فقیه در مجلس خبرگان داریم که برای انقلاب یک رهبر انتخاب کرده‌اند؛ مگر می‌توانیم بگوییم از آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله مهدوی کنی و آیت الله جنتی اسلام‌شناس‌تر داریم؟ باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم که در این صورت از ولایت امام معصوم پیروی کرده‌ایم. باید قدردان نعمت ولایت باشیم که این از برکت خون شهدا است.

شعار سال: حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در مراسم بزرگداشت نهم دی که عصر امروز در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، با توصیه به حضور حداکثری مردم در مراسم بزرگداشت نهم دی ماه در میدان امام حسین(ع) که فردا ساعت 14 برگزار می‌شود، اظهار داشت: طبق منابع دینی ما، فرار از فتنه محال است و مانند فرار از امتحان نیز محال است؛ خلقت ما طبق فرموده قرآن برای انجام دادن عمل خوب و نیک است. غربی ها برنامه ریزی می‌کنند و می‌خواهند همه مارا از مسیر حق دور کنند. 

وی با اشاره به لزوم تبعیت از ولی فقیه افزود: 88 فقیه در مجلس خبرگان داریم که برای انقلاب یک رهبر انتخاب کرده‌اند؛ مگر می‌توانیم بگوییم از آیت‌الله مکارم شیرازی، آیت‌الله مشکینی، آیت‌الله مهدوی کنی و آیت الله جنتی اسلام‌شناس‌تر داریم؟ باید از ولایت فقیه تبعیت کنیم که در این صورت از ولایت امام معصوم پیروی کرده‌ایم. باید قدردان نعمت ولایت باشیم که این از برکت خون شهدا است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی اظهار داشت: مجلس اگر قوی باشد باید وزیر و رییس‌جمهور را ملزم به کار کند.

دبیرکل جبهه پایداری گفت: باید به مردم بصیرت‌دهی کنیم، ما مردم خوبی داریم، مردم هر عیبی داشته باشند امام حسین(ع) را دوست دارند و دیدید که در نه دی سال 88 چگونه به صحنه آمدند.

طبق اعلام قبلی قرار بود که آیت الله محمد تقی مصباح یزدی نیز در این مراسم به سخنرانی بپردازد که حجت الاسلام آقاتهرانی اعلام کرد که ایشان به دلیل کسالت در این مراسم حضور نخواهند یافت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، تاریخ 8 دی  98، کد مطلب: 520543: www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
0
0
ما قدردان هستیم منتهی برخی مدیران هستند که نه قدردان هستن و نه سیری پذیر ، گویا ویروسی در میان مدیران و در جان دولت افتاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین