پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
سه کشور اروپایی گروه موسوم به "E3" در بیانیه مشترکی با طرح ادعای واهی «انجام اقدامات خشونت آمیز توسط ایران» خواستار پرهیز از آنها شده و خواستند «رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته‌ای سال 2015 با قدرت‌های جهانی را از سر بگیرد.»

شعار سال:سه کشور اروپایی گروه موسوم به "E3" در بیانیه مشترکی با طرح ادعای واهی «انجام اقدامات خشونت آمیز توسط ایران» خواستار پرهیز از آنها شده و خواستند «رعایت مفاد گنجانده شده در توافق هسته‌ای سال 2015 با قدرت‌های جهانی را از سر بگیرد.»

 به نقل از خبرگزاری رویترز، در این بیانیه سه کشور فرانسه، انگلیس و آلمان همچنین اعلام کردند که بر اهمیت کاستن از تنش‌ها در عراق و ایران و عزم خود برای مبارزه با داعش تاکید می‌کنند.

در این بیانیه آمده است: «ما بر تعهد خودمان در ادامه مبارزه با گروه داعش که یک اولویت است تاکید می‌کنیم. این ضروری است که ما ائتلاف مربوط به آن را حفظ کنیم. از مقام‌های عراق می‌خواهیم به روند تامین پشتیبانی لازم از این ائتلاف ادامه دهند.»

این سه کشور همچنین اعلام کردند: «ما آماده ادامه مذاکرات با همه طرفها به منظور مشارکت در کاستن از تنش‌ها و برقراری مجدد ثبات در منطقه هستیم».

بر اساس این گزارش، شنبه شب ایران اعلام کرد که دیگر هیچ محدودیتی در حوزه عملیاتی شامل ظرفیت غنی سازی، درصد غنی سازی، میزان مواد غنی شده، و تحقیق و توسعه برای خود قائل نیست.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:16دی1398،کد خبر:98101612037،www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین