پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۴۸۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۷
سفیر جدید استرالیا در جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشورمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران با ثبات‌ترین و امن‌ترین کشور منطقه است.

شعار سال: «ایان دیوید بیگز» سفیر جدید استرالیا در جمهوری اسلامی ایران با «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم کرد.

وزیر امورخارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به مناسبات خوب دو کشور در زمینه های مختلف اظهار کرد: از جنابعالی انتظار داریم در جهت رفع مشکلات پناهجویان ایرانی و همچنین افزایش همکاری های اقتصادی و تجاری بین دو کشور بیش از پیش تلاش کنید.

سفیر جدید استرالیا ضمن ابراز خرسندی از حضور در کشورمان، گفت: جمهوری اسلامی ایران باثبات ترین و امن ترین کشور منطقه است و دارای جایگاه ویژه ای است.

وی در ارتباط با پناهجویان ایرانی در استرالیا، گفت: تلاش خواهیم کرد که مشکلات آنها را در چارچوب توافقات انجام شده بین دو کشور حل و فصل کنیم.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري میزان، تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395، کد مطلب: 210027:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین