پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۰۲۳
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
صدر گفت: چرا واقعیت آنطور که باید و شاید از ابتدا به مردم گفته نشد؟ حکومت ما و جمهوری اسلامی است و لازمه اسلامی بودن صداقت، درستی و راستی است. اینکه شلیک به سوی این هواپیما تکذیب می شود و سرانجام اعلام می شود که به اشتباهی صورت گرفته است بسیار باعث تاسف است.

شعارسال: سید محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اشتباه پدافند در شلیک به هواپیمای اوکراینی گفت: طبیعی است که برای اشتباه صورت گرفته احساسات مردم جریحه دار شود؛ مخصوصا که در این یکی دو هفته اتفاقات متعددی رخ داده است. باعث تاسف است و باید به خانواده های مصیبت دیده تسلیت گفت.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: حتما به خاطر اشتباه صورت گرفته یک برخورد جدی صورت بگیرد.

وی افزود: چرا واقعیت آنطور که باید و شاید از ابتدا به مردم گفته نشد؟ حکومت ما جمهوری اسلامی است و لازمه اسلامی بودن صداقت، درستی و راستی  است. اینکه شلیک به سوی این هواپیما تکذیب می شود و سرانجام اعلام می شود که به اشتباهی صورت گرفته است بسیار باعث تاسف است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است وقتی قرار است به پایگاه آمریکا در عراق حمله موشکی شود باید همه پروازها لغو می شد. این هم اشتباه بزرگی است و مسئولان باید در این باره به مردم توضیحات بیشتری بدهند. در هر صورت این حادثه بسیار تاسف آور، جانسوز و ناراحت کننده است.

صدر گفت: از همه این قضایا مهمتر این است که بررسی شود که چرا اصلا چنین اتفاقی می افتد؟ اینجا مشخص است که مدیریت این سیستم کاملا مشکل و مساله دارد و باید از تکرار چنین اتفاقاتی که  منجر به جان باختن جان تعداد زیادی از هموطنان ما و نخبگان کشور می شود جلوگیری کرد.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: نمی دانم مسئول مستقیم اشتباه صورت گرفته شده چه کسی است و آیا یک نفر یا چند نفر مسئول مستقیم آن بوده اند. هرچند بحث استعفا مطرح است اما قضیه نباید نمایشی باشد. بلکه باید به صورت جدی از تکرار این قضایا جلوگیری کرد.

شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت جماران، تاریخ انتشار: 21دی1398  ، کدخبر: 1328132: www.jamaran.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین