پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۵۵۳۶۳
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در برخی استان‌ها خبر داد.

شعار سال: معاون وزیر راه و شهرسازی از افزایش ظرفیت ثبت‌نام طرح ملی مسکن در برخی استان‌ها خبر داد.

وضعیت پالایش ثبت‌نام کنندگان طرح ملی مسکن

محمود محمودزاده درباره آخرین وضعیت پالایش ثبت‌ نام کنندگان طرح ملی مسکن، اظهار کرد:‌

پالایش یکی از سامانه‌ها یعنی سامانه فرم «ج» قبلا به اتمام رسیده بود؛‌ بر اساس اعلام قبلی قرار بود پالایش سه سامانه دیگر نیز تا نیمه بهمن به پایان برسد که خوشبختانه این هفته انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: یکی از دلایلی که باعث شد پالایش زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد، همزمانی و گسترده‌تر کردن اقدامات در این زمینه بود.

وی بیان کرد:‌ در گذشته پالایش‌ها یکی یکی انجام می‌شد اما در طرح ملی مسکن تقریبا این پالایش‌ها را همزمان کردیم و به همین دلیل توانستیم پروسه پالایش ثبت‌نام کنندگان را سریع‌تر انجام دهیم.

 

مرحله دوم ثبت‌ نام طرح ملی مسکن

محمودزاده با تاکید بر این‌که در مرحله دوم ثبت‌ نام طرح ملی مسکن، ثبت‌نام‌ها فقط برای ریزشی‌ها نیست،‌ گفت:‌ در برخی استان‌ها در حال فراهم کردن زیرسیاخت‌ها برای ایجاد ظرفیت جدید هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در پایان، اظهار داشت:

تلاش می‌کنیم تا قبل از عید مرحله دوم ثبت‌ نام طرح ملی مسکن را انجام دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری صنایع، تاریخ انتشار: 23 دی 1398، کدخبر: 155377، www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین