پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۲۵۷۶۵۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
مسعود حمیدی- سرپرست گروه شرکت‌های پدیده با اشاره به مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور از رفع محدودیت بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در پدیده خبر داد.

شعار سال:مسعود حمیدی- سرپرست گروه شرکت‌های پدیده با اشاره به مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور از رفع محدودیت بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در پدیده خبر داد. به گزارش خراسان رضوی، روز گذشته شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور، چهل و پنجمین جلسه خود را برگزار کرد تا در خصوص مهم‌ترین مسائل روز اقتصاد کشور تصمیم‌گیری شود. یکی از دستور کارهای این جلسه بررسی پیشنهادهای وزارت کشور و وزارت اقتصاد و دارایی برای حل مشکل سهامداران شرکت پدیده شاندیز بود که با حضور استاندار خراسان رضوی موردبحث و بررسی قرار گرفت و درنهایت پیشنهادها به تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصاد کشور رسید. دراین جلسه که رزم حسینی استاندارخراسان رضوی نیز حضور داشت، پیشنهادهای وزارت کشور ووزارت اقتصاد و دارایی وپیشنهادهای استاندار خراسان رضوی مورد تصویب قرار گرفت.
علی کریمی قدوسی سرپرست گروه شرکت های پدیده درباره مصوبات این جلسه گفت: بنا به پیشنهادهای وزارت کشور، اقتصاد و دارایی و همچنین پیگیری استاندار خراسان رضوی، بانک صادرات وملل از شمول محدودیت های مندرج در مواد ۱۶ و۱۷ قانون رفع موانع تولید برای سرمایه گذاری درگروه شرکت های پدیده مستثنا شده اند و بدین ترتیب مشارکت آن ها در فعالیت های آتی پدیده تسهیل شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه خراسان،تاریخ انتشار:6بهمن1398،کد خبر:685917،khorasannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین