پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۰۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۶
امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح به‌فرماندهی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز به سطحی از اقتدار و بالندگی ر‌سیده‌اند ‌که توانسته‌اند سایه تهدیدات را از سر ملت و کشور دور نگه‌دارند.

شعار سال:وزیر دفاع گفت: نیروهای مسلح به‌فرماندهی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز به سطحی از اقتدار و بالندگی ر‌سیده‌اند ‌که توانسته‌اند سایه تهدیدات را از سر ملت و کشور دور نگه‌دارند.

 امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع قرار بود امروز به‌مناسبت یوم‌الله 22 بهمن در جمع راهپیمایان شهر رشت سخنرانی کند، اما به‌دلیل بارش سنگین برف، وزیر دفاع و هیئت همراه موفق به حضور در جمع راهپیمایان نشدند.

‌امیر سرتیپ حاتمی در گفت‌وگویی ‌با تبریک چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به مردم رشت، رودبار و تمامی گیلانی‌های عزیز اظهار داشت: توفیق حضور در جمع مردم شهیدپرور استان گیلان و به‌ویژه مردم شریف رشت به‌دلیل شرایط جوی و اتفاقات جاده‌ای حاصل‌ نشد.

وی با تبیین شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران در حوزه پیشرفت‌های دفاعی افزود: امروز به‌برکت انقلاب اسلامی ایران جمهوری اسلامی از شرایطی در حوزه دفاعی و بازدارندگی‌ برخوردار است که توانایی تولید تسلیحات دفاعی راهبردی مبتنی بر ظرفیت و دانش داخلی را کاملاً داراست و قادر است تمامی نیازهای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را در هر سطحی تأمین کند و در اختیار نیروهای مسلح قرار دهد.

وزیر دفاع تصریح کرد: نیروهای مسلح به‌فرماندهی ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای عزیز به سطحی از اقتدار و بالندگی ر‌سیده‌اند ‌که توانسته‌اند سایه تهدیدات را از سر ملت و کشور دور نگه‌دارند که در آخرین اقدام دفاعی خود موفق شدند پایگاه عین‌الاسد را در پاسخ به اقدام جنایتکار آمریکا‌، مقتدرانه ‌هدف قرار دهند و سیلی محکمی به شیطان بزرگ بزنند.

امیر سرتیپ حاتمی با ابراز امیدواری نسبت به آینده انقلاب اسلامی افزود: ان‌شاءالله به‌برکت این انقلاب و خون شهدای عزیز وطنمان، ایستادگی و مقاومت مردم در برابر فشارهای حداکثری دشمنان نظام ادامه خواهد یافت و با سربلندی از این مهلکه بیرون خواهند آمد.

وی با اشاره به راهپیمایی عظیم ملت بزرگ ایران و منطقه در تشییع پیکر مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش افزود: ان‌شاءالله‌ راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده در انتخابات نیز به‌عنوان دو مصداق وحدت در کشور، ‌انسجام و وحدت ملی امت اسلامی را مضاعف‌ کند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:22بهمن1398،کد خبر:2201187،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین