پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۲۶۲۰۶۳
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
مدیرکل غله و بازرگانی خوزستان از برنامه شرکت بازرگانی دولتی ایران برای واردات یک میلیون تُن گندم به کشور از طریق بندر امام خبر داد.

شعار سال: خدارحم امیری زاده افزود: در نخستین گام یک فروند کشتی حامل ۶۴هزار تُن گندم از کشور روسیه در بندر‌ امام پهلو گرفت و محموله آن تخلیه شد.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ ریزی صورت گرفته ۲۶هزار و ۵۰۰ تُن گندم ازاین محمولۀ وارداتی توسط شبکۀ ریلی و بقیه به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای به مناطق مختلف کشور ارسال می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان اظهار داشت: در اسفند ماه امسال به تدریج هفت کشتی حامل گندم از کشور روسیه در بندر‌ امام پهلو می‌گیرند که برنامه ریزی برای انتقال آن به مناطق مختلف کشور صورت گرفته است.

امیری زاده افزود: احتمال دارد بخشی از گندم مورد نیاز کشور از طریق بندر امیرآباد وارد کشور شود.

جمهوری اسلامی ایران پس ازهفت سال خودکفایی در تولید گندم‌، امسال مبادرت به واردات گندم به منظور تأمین نیاز داخلی خواهد کرد.

بندر‌امام خمینی با ظرفیت تخلیه و بارگیری سالانه ۵۰ میلیون تُن، بزرگترین بندر عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی در استان هرمزگان است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی دریایی مانا، تاریخ: 30 بهمن 98، کد خبر: 86027، www.mana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین