پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۲۲۳۵
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
دکتر رضا سپهوند دانشیار دانشگاه لرستان که در تمام تبلیغات انتخابات همسرش را بر خلاف کاندیداهای دیگر و به عنوان مشارکت زنان و توسعه ی سیاسی با خود به همراه داشته این بار، این شیوه هوشمندانه را در نقد مدیریت استان و عملکرد نمایندگان آن برگزید که می توان گفت خلاقانه ترین شیوه ای بود در ایام تبلیغات مجلس امسال دیده شده.

شعار سال:دکتر رضا سپهوند دانشیار دانشگاه لرستان که در تمام تبلیغات انتخابات همسرش را بر خلاف کاندیداهای دیگر و به عنوان مشارکت زنان و توسعه ی سیاسی با خود به همراه داشته این بار، این شیوه هوشمندانه را در نقد مدیریت استان و عملکرد نمایندگان آن برگزید که می توان گفت خلاقانه ترین شیوه ای بود در ایام تبلیغات مجلس امسال دیده شده.

رکود شدید اقتصادی و بی سرانجام ماندن بسیاری از پروژه ها و ...‌ اگرچه در جای جای کشور ملموس است اما در خرم آباد اوضاع بگونه ای است که نخبگان و جوانان و فعالان اقتصادی و دانشگاهاییان و ... اینگونه با دیدن این عروسک ها فریاد کشیدند.

تعداد بازدید : 161

 

منبع فضای مجازی

 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین