پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۱۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴
کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را اعلام کرد. بر این اساس ۱۳۹ نفر در ایران مبتلا و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است.


شعار سال:کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت جدیدترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور را اعلام کرد

 بر این اساس ۱۳۹ نفر در ایران مبتلا و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ نفر رسیده است.

جهانپور گفته است: "موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در کشور ۴۴ مورد و فوت ناشی از آن ۴ مورد است که در مجموع آمار ابتلا به ویروس کرونا به ‍۱۳۹ نفر و آمار کل فوت به ۱۹ نفر رسیده است."

در موارد جدید ابتلا ۱۵ نفر در استان قم، ۹ نفر در استان گیلان، ۴ نفر در استان تهران، یک نفر در استان مرکزی، ۳ نفر در استان خوزستان، ۲ نفر در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر کرمانشاه، یک نفر اردبیل، یک نفر مازندران، یک نفر لرستان، ۲ نفر فارس، یک نفر سمنان، ۲ نفر کهگیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان بوده‌اند.

ملاقات در زندان‌ها تا اطلاع ثانوی فقط کابینی خواهد بود

رییس سازمان زندان‌ها گفت: اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ویروس کرونا به زندان‌ها انجام شده است. اصغر جهانگیر از جمله این اقدامات را "ضد عفونی کردن روزانه و مستمر بخش‌ها و وسایل مورد نظر و قرار دادن وسایل بهداشتی در دسترس زندانیان" عنوان کرده است.

رییس سازمان زندان‌ها همچنین از روسای زندان‌ها خواسته تا از اعزام غیرضروری زندانیان به مراجع قضایی خودداری کنند و ملاقات زندانیان نیز تا اطلاع ثانوی تنها به صورت کابینی انجام شود.

اصغر جهانگیر گفت از مدیران زندان‌ها خواسته شده تا وضعیت سلامت زندانیان را به طور مرتب رصد کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعا آن را گزارش دهند.

تعداد قربانیان کرونا در کشور به ۱۹ نفر رسید

کاهش زمان اجرای طرح ترافیک در پی کنترل شیوع کرونا

عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جلسه امروز شورای عالی ترافیک گفت: در پی کنترل شیوع کرونا و با توجه به درخواست عمومی برای استفاده از وسایل نقلیه شخصی و پرهیز از حضور در محیط‌های با تجمع بالا، شورای ترافیک عصر امروز تصویب کرد که طرح ترافیک و آلودگی هوا از شنبه تا آخر هفته آینده از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ بعدازظهر باشد.

مرگ یک بیمار با کرونا در خوزستان/ ۲۷ مورد مشکوک و ۳ مبتلای‌ قطعی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: تا ظهر امروز ابتلای سه خوزستانی از اهواز، انديمشك و هندیجان به کروناویروس تایید شده و بیمار اندیمشکی فوت کرده است.

این مقام‌ بهداشتی افزوده تاکنون از ۲۳نفر مشکوک به کرونا در خوزستان آزمایش‌گرفته‌شده‌اند و اکنون در قرنطینه‌اند.

تعداد قربانیان کرونا در کشور به ۱۹ نفر رسید

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی اسکان،تاریخ انتشار:7اسفند1398،کد خبر:۲۵۹۱۷،www.eskannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۱
0
0
آدم جرات نمیکنه بره زندان ملاقات کسی فکر کنم زندانی ها تو این شرایط بپوسن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین