پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۳۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰
ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ممنوعیت اعزام اتوبوس به شهرستان قم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

شعار سال:مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ممنوعیت اعزام اتوبوس به شهرستان قم تا اطلاع ثانوی خبر داد.

 به نقل از راهداری و حمل و نقل راهداری آذربایجان غربی، ارسلان شکری با اعلام این خبر افزود: براساس دستور شورای تأمین شهرستان ارومیه تا اطلاع ثانوی اعزام اتوبوس به قم ممنوع بوده و هیچ صورت وضعیتی صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: در خصوص اتوبوس‌های تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای مسافر سایر استان‌ها از جمله قم هیچ‌گونه مسئولیتی در اختیار این اداره کل نیست و در صورت اعزام اتوبوس از این شرکت‌ها به مقصد استان، با هماهنگی پلیس راه، بهداشت و فرمانداری تمهیدات لازم جهت هدایت ناوگان و مسافران به سمت کنترل‌های بهداشتی و ضدعفونی ناوگان مربوطه اندیشیده شده است.

شکری یادآور شد: اقدامات ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی هرروزه با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی استان و با حضور کارشناسان اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان انجام‌می شود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:11اسفند1398،کد خبر:4867179،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین