پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، آسیب جدی به تمام کسب‌وکار‌ها زده است. در این میان «ایرلاین»‌ها بیشترین آسیب را دیده‌اند که اصلی‌ترین علت آن، لغو پرواز‌های چین بوده‌است.
شعار سال:گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان، آسیب جدی به تمام کسب‌وکار‌ها زده است. در این میان «ایرلاین»‌ها بیشترین آسیب را دیده‌اند که اصلی‌ترین علت آن، لغو پرواز‌های چین بوده‌است.

پایگاه داده‌پردازی استاتیستا می‌نویسد: «تولید، مانند خدمات و صنعت سرگرمی از زمان شیوع ویروس کرونا آسیب جدی دیده است. کارگران چینی مجبور شدند که در خانه بمانند و بسیاری دیگر از مردم نیز به دلیل مراقبت‌های ضروری نمی‌توانند که خانه‌هایشان را ترک کنند. از همان زمان، تعداد سفر‌ها به حداقل ممکن رسیده است.

بر اساس این گزارش، سفر‌های هوایی از همه انواع حمل‌ونقل آسیب بیشتری دیده است. برای جلوگیری از شیوع این ویروس، تمام پرواز‌های جهان به مقصد چین و از مبدا چین تعلیق شده‌اند. در این شرایط، اقتصاد‌های کوچک بیشتر از همه آسیب دیده‌اند. «تایوان» یکی از آن‌هاست که ۹۰ درصد از پرواز‌های بین‌المللی‌اش کم شده است.

بعد از آن نیز کشور‌هایی در مناطق بزرگتر، آسیب دیده‌اند. ۷۰ تا ۷۵ درصد از میزان پرواز‌های «ژاپن» و «کره‌جنوبی» کاهش یافته است.

حتی کشور‌هایی دورتر از این هم، در میان مناطقی با بیشترین آسیب قرار داشته‌اند. پرواز‌های بین‌المللی «کانادا» نیز ۵۸ درصد افت کرده است.

نمودار زیر که از پایگاه داده‌پردازی استاتیستا به فارسی برگردانده شده است، بیشترین آسیب‌های بخش حمل‌وتقل هوایی را با لغو پرواز‌های چین نشان می‌دهد:
 


شعار سال، با اندکی تخلیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، کد خبر: ۸۳۷۰۲۳۰۷، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین