پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۴۵۳۵
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
یوسف داداش زاده ، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه جدید وزارت میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی و تصمیمات اتخاذ شده، پذیرش گردشگران نوروزی از ۱۷ اسفند در منطقه آزاد ارس ممنوع خواهد بود

شعار سال:یوسف داداش زاده روز جمعه در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از همکاران حوزه بهداشت شهرستان و سایر نهادها و ارگان هایی که با سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا همکاری داشته اند، اظهار داشت: بر اساس بخشنامه جدید وزارت میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی و تصمیمات اتخاذ شده، پذیرش گردشگران نوروزی از ۱۷ اسفند در منطقه آزاد ارس ممنوع خواهد بود و هیچ یک از زائرسراها، هتل ها، مهان پذیرها، خانه های بومگردی و کاشانه مهمان ها مجاز به پذیرش مسافر نخواهند بود.

وی تصریح کرد: بدیهی است که مبالغ افرادی که اقدام به رزرو در مراکز اقامتی ارس کرده اند بدون کسر جریمه به این افراد عودت داده خواهد شد.

داداش زاده تاکید کرد: هر نوع چادرزنی و اقامت های موقت در کمپ ها نیز در منطقه آزاد ارس ممنوع خواهد بود.

وی در زمینه مسافران گذری از منطقه آزاد ارس نیز عنوان کرد: تمام مسافرانی که از این منطقه عبور می کنند، در مبادی ورودی از نظر بیماری کرونا به طور دقیق مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

داداش زاده در زمینه سایر موارد اشاره شده در بخشنامه اخیر وزارت میراث فرهنگ، گردشگری و صنایع دستی نیز گفت: رستوران ها، پمپ بنزین ها و سایر مکان های عمومی که فعالیت خود را در روزهای آتی و ایام نوروز ادامه خواهند داد نیز ملزم به رعایت تمام ضوابط اعلام شده برای ضدعفونی هستند و نظارت کاملی بر این اماکن صورت خواهد گرفت.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس در زمینه برنامه های هنری، ورزشی و فرهنگی نوروز ۹۹ در ارس نیز خاطرنشان کرد: تمام جشنواره ها، مسابقات و سایر برنامه های پیش بینی شده نوروزی منطقه آزاد ارس لغو و اجرای جشنواره های هنری و ورزشی ارس به زمان های دیگری موکول شده است.

داداش زاده در ادامه گفت: علاوه بر اینکه ضدعفونی کردن اماکن عمومی ارس به قوت تمام ادامه دارد، اماکن تاریخی ارس نیز از این تاریخ تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند و امکان بازدید از این اماکن وجود ندارد.

وی افزود: امیدواریم که بعد از فروکش کردن وضعیت هشدار کنونی، دوباره میزبان شایسته ای برای تمام هموطنان در منطقه آزاد ارس باشیم.

منطقه آزاد ارس در ۱۳۰ کیلومتری شمال غرب تبریز در تعطیلات نوروز پذیرای بیش از چهار میلیون مسافر بود.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران،تاریخ انتشار:16اسفند1398،کد خبر:1373920،www.jamaran.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین