پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۱۱۰
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
بر اساس ابلاغیه توانیر به شرکت‌های زیرمجموعه، با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حذف قبض کاغذی، کلیه خدمات فروش و پس از فروش به متقاضیان و مشترکین برق باید به صورت غیرحضوری ارائه شود.همچنین متقاضیان برق می‌توانند هزینه انشعابات درخواستی را در سه قسط پرداخت کنند.
شعارسال: پس از شیوع ویروس کرونا وزیر نیرو وعده همکاری با مشترکان برای پرداخت قبوض آب و برق را داد که اکنون جزئیات آن اعلام شده است.
 
به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام وزیر نیرو در شرایط موجود و به منظور همراهی با مشترکان و متقاضیان، کلیه شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع نیروی برق در سراسر کشور موظف به ارائه همکاری و خدمات شدند.
 
 بر اساس ابلاغیه توانیر به شرکت‌های زیرمجموعه،  با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در حذف قبض کاغذی، کلیه خدمات فروش و پس از فروش به متقاضیان و مشترکین برق باید به صورت غیرحضوری ارائه شود.همچنین متقاضیان برق می‌توانند هزینه انشعابات درخواستی را در سه قسط پرداخت کنند.
 
از سوی دیگر به آن دسته از مشترکین خانگی و تجاری که درخواست استمهال هزینه‌های برق مصرفی را دارند تا پایان اردیبهشت‌ماه مهلت پرداخت داده خواهد شد.
 
همچنین طبق ابلاغیه شرکت آب و فاضلاب کشور به شرکت های زیرمجموعه با توجه به شیوع ویروس کرونا و به تبع آن شرایط ویژه کشور و به منظور مساعدت و همکاری با مردم مقرر شد تا تمهیدات برای متقاضیان و مشترکین فراهم شود و بر اساس آن تمهیدات و الزامات عدم حضور مراجعین در کلیه امور و ادارات آبفا فراهم شده و تمامی خدمات 23 گانه شرکت‌های آب و فاضلاب از طریق سامانه‌های غیرحضوری انجام شود.
 
از سوی دیگر تسلیم و توزیع قبض آب در مناطق و شهرهایی که بستر آن فراهم شده است حذف و صورت‌حساب‌های مربوطه از طریق پیامک به مشترکین اطلاع‌رسانی شود، ضمنا امکان وصول کلیه پرداخت‌های مردم از طریق درگاه‌های بانکی و سایر سامانه‌ها مهیا شود.
 
علاوه بر این  با توجه به شرایط خاص اقتصادی و رکود احتمالی کسب و کار تعدادی از مشترکین ، شرکت‌های آبفا تعامل لازم در دریافت اقساط انشعاب برای کلیه متقاضیان و قبوض آب بها برای مشترکین غیرخانگی دارای مبالغ بالا را، لغایت پایان اردیبهشت‌ماه سال آینده مهیا سازند.
 
همچنین با توجه به توصیه‌های بهداشتی و افزایش مصرف آب در روزهای اخیر، تاکید بر تامین آب با فشار متعارف و پیشگیری از افت فشار و قطع آب در کلیه شهرها و روستاها بوده و کلیه واحدهای خدمات‌رسانی آمادگی کامل برای ارائه خدمت را داشته باشند.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری  ایسنا  ،تاریخ انتشار:   20 اسفند 1398،کدخبر:   98122015237 ،www.isna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین