پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۷۷۶
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
وزیر اطلاعات گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) اشراف کاملی بر کشور دارند و هرگونه اقدام دشمن را شناسایی و ناکام می گذارند.

شعارسال: حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی پنجشنبه شب درمراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر درشبستان امام خمینی حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: مردم شریف، بزرگوار و سربلند ایران اسلامی امروز قدر امنیت حاکم بر کشور را می دانند و همکاری خوبی با سربازان گمنام دارند.

وی درادامه تصریح کرد: به لطف خداوند وعنایت امام زمان(عج) و دعای مردم و هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی، امنیت خوبی درکشور برقرار است، با وجودی که سرویس های اطلاعاتی دشمنان دست به دست هم داده و دنبال این هستند به امنیت ایران آسیب بزنند اما به لطف الهی ناکام مانده اند.

وی گفت: اینکه درهمه جای دنیا اقدامات تروریستی صورت می گیرد، اما درجمهوری اسلامی این خبرها نیست، همگان را شگفت زده کرده است.

وزیر اطلاعات گفت: نه اینکه دشمنان ما تاکنون نخواستند که کشور ما را ناامن کنند، توطئه های زیادی تدارک دیدند، امکانات زیادی آوردند، کارگاه درست کردن بمب به راه انداختند ولی به فضل الهی با عنایت امام زمان(عج) همه این توطئه ها توسط سربازان گمنام کشف و خنثی شده است.

علوی با تاکید برضرورت شکرگزاری به درگاه خدا برای امنیت موجود در کشورگفت: نیروهای اطلاعاتی درجمهوری اسلامی امروز تنها نیستند ما دقیقا همراهی80 میلیون جمعیت را با خودمان لمس می کنیم.

وی دربخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه برقراری امنیت و احساس امنیت یکی از وظایف مهم حکومت است و وزارت اطلاعات در این خصوص مسئولیت دارد، افزود: رهبر معظم انقلاب حدود20 سال قبل به وزارت اطلاعات ماموریت دادند که در کنار کاری که برای برقراری امنیت انجام می دهد درجهت مبارزه با مفاسد اقتصادی نیز تلاش کند.

علوی گفت: دراین مدت سربازان گمنام با اشراف اطلاعاتی هرجا فسادی دیدند، روی آن حساس شدند و تا آخرین مراحل پیش رفتند.

وی افزود: در این رابطه صدها هکتار زمین و صدها میلیارد فرار مالیاتی شناسایی و اموال بیت المال برگردانده شد.

وی با اشاره به کشف موارد بسیار زیادی قاچاق کالا، تصریح کرد: در یک مورد در یکی دو سال گذشته نیروهای ما متوجه شدند دریک شعبه بانکی فعل و انفعالاتی درحال انجام است برنامه این بود مبلغی درحدود 860 میلیارد تومان از شعبه بانکی برداشته شود و از کشور خارج شود ولی در آخرین لحظه که می خواستند برداشت بکنند حساب بلوکه شد و امکان برداشت را پیدا نکردند و همه افراد آنها نیز دستگیر شدند.

وی گفت: با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام به نحوی عمل می شود که به فساد ضربه وارد شود امنیت از افرادی که دنبال فساد هستند سلب و امنیت اقتصادی برای کسانی که قصد سرمایه گذاری و فعالیت سالم اقتصادی دارند، سلب نشود.

علوی افزود: این هنر دستگاه اطلاعاتی و امنیتی است که طوری با مفاسد مبارزه کند که فساد ضربه بخورد و افراد خلافکار احساس امنیت نکنند و بدانند که شناسایی می شوند و ضربه می خورند.

وی گفت: هدف وزارت اطلاعات همواره این بوده که طوری هوشمندانه برنامه ریزی کند که امنیت و سلامت اقتصادی بوجود آید وهیچ کدام آسیب نبینند که هم سرمایه گذاری داشته باشیم و هم اثری از فساد نباشد.

علوی افزود: خداوند برهمه اشراف دارد و چشم سربازان گمنام امام زمان را بینا می کند و پرده را از چشم نیروهای اطلاعاتی وعملیاتی کنار می زند و ما هیچ نقشی نداریم و ضربه بر این تیم های تروریستی نیز کار خداوند است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه های مرتبط با حوزه امنیت از جمله وزارت اطلاعات، سپاه پاسداران، بسیج قهرمان، نیروی انتظامی، شورای امنیت کشور شورای عالی امنیت ملی، وزارت کشور، قوه قضائیه همکاری و انسجام دارند.

این مراسم به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برگزار شده بود.

دیداربا خانواده های شهیدان هشت سال دفاع مقدس، جانباختگان منا و شهیدان مدافع حرم، سخنرانی پیش ازخطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های سفر وزیر اطلاعات به قم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 5 شهریور 1395، کدمطلب: 82203673 (5522253) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین