پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۶۸۴۰۴
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
مدیر عامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تنفس سه ماهه بنیاد برکت برای بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی خبر داد و گفت:این تصمیم به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به دلیل شیوع کرونا و شرایط اقتصادی مردم گرفته شده است.

شعارسال: مدیر عامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از تنفس سه ماهه بنیاد برکت برای بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی خبر داد.
 
*** تنفس سه ماهه بنیاد برکت برای بازپرداخت وام‌های اشتغال‌زایی

به گزارش خبرگزاری صنایع، سید امیرحسین مدنی با اعلام این خبر، اظهار داشت:
 
این تصمیم به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و به دلیل شیوع کرونا و شرایط اقتصادی مردم گرفته شده است.
 
وی تصریح کرد: هم‌اکنون ۴۰ هزار طرح اشتغال‌زایی خرد و خانگی با ظرفیت ۱۲۰ هزار شغل توسط بنیاد برکت ایجاد شده که همگی مشمول این تنفس خواهند شد.
 
مدیرعامل بنیاد برکتِ ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در پایان، اظهار داشت:
 
برای دوران پساکرونا هم در نظر داریم تا با راه‌اندازی کلینیک کسب و کار برکت، وضعیت بنگاه‌های اقتصادی مشارکتی را رصد و باتوجه به وقفه ایجاد شده بدلیل کرونا، از آنها حمایت کنیم.
 
*** بنیاد برکت
 
به گزارش خبرگزاری صنایع، فلسفه‌ی وجودی بنیاد برکت، کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور، در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران، و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.
 
بنیاد برکت با مشارکت در راه‌اندازی و توسعه‌ی طرح‌های اقتصادی در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و غیره انجام طرح‌های عمرانی و زیربنایی، مدرسه‌سازی و ارایه‌ی خدمات سلامت، بیمه‌ای، مالی، حمایتی و عام‌المنفعه، به دنبال تأثیر کلی بر توسعه‌ی اقتصادی مناطق محروم کشور، افزایش فرصت‌های شغلی، توسعه‌ی کارآفرینی، فقرزدایی و جلوگیری از مهاجرت نیروهای محلی به شهرهای بزرگ است.
 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری   صنایع ،تاریخ انتشار:    12 فروردین    1399،کدخبر:   165865،www.sanayepress.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین