پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۶۹۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲
مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران از ادامه تعطیلی نمایشگاه‌ها تا نیمه دوم خرداد خبر داد.

شعار سال: بهمن حسین زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت:

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور همسو با مسئولیت اجتماعی خود، نقاهتگاهی برای افرادی که از بیماری کرونا بهبود پیدا کرده‌اند راه اندازی کرده که به لطف خدا تا به این لحظه مورد استفاده قرار نگرفته است و امیدوار هستیم مورد استفاده هم قرار نگیرد.

بیان کرد: مراکز نمایشگاهی سال قبل هم برای هموطنان سیل زده خدمات زیادی ارائه کردند و این موضوع را وظیفه و مسئولیت اجتماعی خود می‌دانند؛ با ورود ویروس کرونا به کشور برگزاری چندین نمایشگاه به تعویق افتاد و امیدوار هستیم که با رفع این مشکل مجددا شاهد برگزاری نمایشگاه‌ها باشیم.

نمایشگاه‌ها نقش بسیاری در توسعه صادرات دارند


 مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در پایان، اظهار داشت:

تقویم نمایشگاهی ما طوری طراحی شده است که هیچ نمایشگاهی لغو نشود چرا که می‌دانیم برگزاری نمایشگاه‌ها نقش بسیاری در توسعه صادرات دارند. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده حداقل تا پایان ماه مبارک رمضان و دهه دوم خرداد هیچ یک از نمایشگاه‌ها برگزار نخواهد شد و بعد از آن با رعایت نکات بهداشتی نمایشگاه‌ها برگزار خواهد شد.

 
 
شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صنایع،تاریخ انتشار:18فروردین1399،کد خبر:166389،www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین